Laken: Just denna matchen är inget att hurra över, det håller jag med dig om. Men, jag vet att detta Timrå har mer att ge än man visat hittills.
Sen förstår jag itne vad du menar med "Men lalla på du..."? Jag lallar inte, jag tror på mitt lag och hoppas att föreningen löser problemen. Tyvärr bor jag lite långt bort och kan inte hjälpa till att stötta laget själv på plats.
Yellowcard: Tja, jag tror ju att klacken är oerhört viktig just nu. Fortsätter bara folk att gå på matcherna, skrika sig hesa i ramsorna och visa stöd från läktarplats så tror jag att spelarna känner att supportrarna inte gett upp. Skulle nu alla bara strunta i att gå på matcherna, så märker spelarna detta och tappar motivation, samt att klubben tappar intäkter.
Jag tror att detta går att lösa utan att sparka Challe och utan att värva/sparka spelare. Vi har bra spelare som det är.
Laken: Kanske inte. Jag ser dock hellre att man försöker visa lite stöd för laget, än att man helt finner sig i allt och inte gör minsta lilla för att hjälpa laget.
Jag tror dock att det är såhär den typiska svensken beter sig i största allmänhet. Sitter där hemma och tjurar och gnäller, men gör ingenting för att göra det bättre. Mycket snack men ingen verkstad, med andra ord...