Knylan: Jag tror att Henrik Brodin efterträddes av ingen mindre än självaste gud... Eller har jag missat någon?
Brodin köpte sedemera en slips och skaffade ett hederligt jobb i bryggarnäringen. Säkert ingen slump att Pripps var huvudsponsor ett par år på åttiotalet.
Knylan: "liten kuk"-strofen saknas i webversionen av "Inte AIK".
Hur har annars Dragons det på läktaren nu för tiden? Var evigheter sedan jag såg en basketmatch (förutom Kroatien-Ryssland i åttondelsfinal i EM i Scaniarinken - bizarrt val av match, jag vet). Jag är lite imponerad att hypen Dragons etablerat sig på tusen+ på matcherna. Draget lär ändå aldrig gå upp mot första ligamatcherna. Minns en av de första hemmamatcherna. Förlust med fyrtio poäng eller nåt mot Tälje, ändå höll taket på att blåsa upp när Kasselrud satte en trea i slutminuterna. Över tvåtusen inklämda.
Stefan Jalonen: Förresten, Granloboy nämnde ju tidigare att Brända Barns trumslagarpojke har varit ordförande i SK (hade jag faktiskt inte en aning om) så där har vi ju en potentiell trummis. Vidare vill jag föra in munspel...
Man tycker väl att det borde finnas tillräckligt med vettigt folk som hade nån känsla av vad som betecknas som att gå för långt, men tydligen inte...
Förresten, om vi går tillbaks till "Inte AIK"-ramsan. Under Stadionderbyt tidigare i höst så hade några gnagare satt ihop en banderoll med texten "Sug våra rullade mössor", stor humor... =)
Stefan Jalonen: När Antjärn var i ettan för första gången (?) i början av åttiotalet och spelade tidernas första derby mot Timrå vill jag minnas att de hade en kille med trombon i klacken. Tror Timrå vann ändå.
Någon mer än jag som har tyckt att det saknas en dimension i Skarins trumspel? Någonting som har fattats. Därför så utbrast jag i ett stort glädjevrål när jag såg vad SAIKarna kör med, här mina vänner har ni framtiden. Kolla länken...
Dalan_: Nu så ligger den på servern. En utpräglad pubramsa. Den enda som behöver komma ihåg nånting, eller om det ens är någon är han som agerar ledare. Grejen är att det går att skrika vad som helst, det hör ni på länken. Rykten går att några gnagare har gjort om den till en "Inte Djurgården"-ramsa. Med bland annat "pappas pengar", "rosa skjorta" osv. Ska vara så träffande som möjligt. =)
Per HApps: får ju f*an gåshud på de ädlaste delarna av den där sången =)
orion: eftersom jag inte sett något svar på din fråga ang namnet så heter Helg Ernests sk. begravningsramsa florida state University Warchant på länken. eller något liknande, finns flera versioner, men bara en ligger ute
Detta är fan det bästa jag vet, så fruktansvärt bra. Var nära att beträda räcket på Alnöbron efter att ha missat Celtic - Liverpool i våras. Förmodligen det mäktigaste man kan uppleva. 50000+ står med uppsträckta halsdukar och bara sjunger, många gråtandes. Så förbannat jävla vackert. Synd att man inte upplevt det bara.
Observera att klackklippen är från Holland, och det kan ändå låta sådär jävla vackert.
O-ver and O-ver, we will follow you, O-ver and O-ver, we will see you through, We are Timrå supporters, faithful through and through, and over and over, we will follow you.
If you go to Gothenbourg, you will see us there, Luleå or Gävle its all the same, We'll go any where, We'll be there to cheer you, as you travel round, you can take us anywhere, we won't let you down.
Stefan Jalonen: Nja jag ska kolla............vänta.....................mmm konstigt alkomätaren gick sönder......mmm lalalalalal hahahaah ho ho... nej...jag är bara lite draaaaaaaaaaaaaaaaaageennn,,,,.
Men Men Allvarligt så tycker jag att det kan passa ellr???????? Eller allvarligt så tycker jag det var det sämsta jag sagt på läääänge
Brodin köpte sedemera en slips och skaffade ett hederligt jobb i bryggarnäringen. Säkert ingen slump att Pripps var huvudsponsor ett par år på åttiotalet.