1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Resa

« · 224041 Till forumet

Sv: Resa
Helg Ernest: Jag tycker att man ska vara medlem om man inte kan visa upp ett läkarintyg på att man är allergisk mot medlemsskap...

Låt avgiften bli lägre, men ge folk ett medlemsskap. Då hakar de kanske på nästa säsong. Ju fler medlemmar desto bättre. Om priset blir dyrare för deras resor kan väl den lilla extrabetalningen gå till medlemsskap! Sedan splittar vi kostnaderna som bröder.

anta:OK!
Kommentera

anta: Ja, får "Vi" ihop 2 bussar om alla medlemar åker ?
Kommentera

dr Dängroth: Inget problem för min del, jag är betalande medlem i både supporterklubben o Timrå IK, och jag tycker oxå att det är ok med medlemskrav, men jag hör många är sugen att åka på slutspelsresor men inte har varit medlemmar tidigare i år. Sent ska syndarna vakna!
Kommentera

dr Dängroth: Tycker ni skall titta på Hur Luleå Fans har gjort,
tycker faktist det verkar vettigt.
Tex. Pris: 250 (medlemmar)
300 (Icke medlemmar)

- Hela beloppet måste betalas vid uppskrivningar.

- Inga anmälningar tas emot utan kontant betalning.

- Resorna bokas på Hemmalaget, i vårt souvenirstånd på matchdagar eller på de
telefonnummer som är uppsatta för aktuell resa.

- Avbokningar måste göras senast fem dagar före avresa.

- Sista uppskrivningsdag - 3 dagar före match

- Efter deadline går det att chansa att komma till Loet så får ni följa med i mån av plats.

- Ej avbokad resa debiteras resenären och går inte att få tillbaks.

- Resorna avgår från Loet om inget annat meddelas.

- Matchbiljett ingår i priset.

- Lyssna på publikvärdarna!

- LuleåFans/Luleå Hockey sponsrar i den mån det är möjligt för att så många som möjligt
ska ha råd att åka

- Sjung och drick bira för allt vad tygeln håller, men tänk på att vi representerar Luleå på
bortaplan.
Kommentera

anta: Jag vet inte om de följde regelverket den gången. Men bara för att dom inte följer reglerna, så måste ju inte vi göra likadant.
Kommentera

Skarin: Medlemskravet måste stå kvar. Det är fel signaler om några åker snålskjuts nu. Att vara medlem är för sjutton en hederssak. Börja spara nu till nästa år...! Jag blir upprörd! Frågan om kravet på medlemsskap är nästan fräck. Däremot kanske priset på medlemsskapet kan diskuteras..så här i slutet av säsongen. Alla kan hjälpas åt tillsammans som medlemmar.
Kommentera

Tänkte på HV:s invasion av Hovet mot Djurgården, 18? bussar ,kunde alla dom varit medlemar i Blue Bulls ? imponerande i så fall !
Kommentera

Selina: Precis. Jag tycker helt klart att priset för medlemsskap bör sänkas kraftigt nu i slutspelet.
Det vore den absolut bästa lösningen.

Desto fler som åker, desto större chans har Timrå att vinna....=)
Kommentera

Skarin:
Fel!
Regler är till för att böjas, töjas...
Kommentera

anta: Madde och Niklas skulle försöka hitta på en smart lösning när det gäller det där.
Det var vad Niklas sa till mej i alla fall...

Men regler är ju regler. Dom är till för att följas.
Kommentera

anta: Det kommer att vara krav på medlemsskap. Däremot så hörde jag något surr om att det ev. skulle gå att bli medlem något billigare såhär i slutet på säsongen...men om det blir så vet jag inte.
Kommentera

anta: Det är ett krav från Hockeyligan att alla som reser organiserat, ska vara medlemmar i respektive srterklubb.
Kommentera

Det är väl fortfarande krav på medlemskap i supporterklubben på resorna under slutspelet,eller ? Står inte något om det på supporterklubbens sida. Tänkte närmast på om mot förmodan alla tilldelade 400 platserna i Coop Arena, inte fylls av medlemar måste det ju vara bättre om även bussar med icke medlemar oxå åker med?
Kommentera

Selina: Jag har inga exakta siffror men runt 400 platser ska det vara. Inte den lilla avspärrningen vi hade sist vi var upp alltså =)
Kommentera

Dalan: Hur många platser får vi där uppe då?
Kommentera

Komigen nu allihopa!!!

Anmäl Er redan imorgon för att säkra en plats till COOP Arena.

Priser räknas ut imorgon kväll och reseansvariga ringer runt till de som redan är anmälda.

Nu visar vi att vi är sveriges bästa klack och fyller 8 bussar.
Kommentera

Sådärja!
Komigen Småland med Castrogarrarna och fransk badvatten...
Luleå...var fan ligger det...
jagmenar i tabellen, är väl ingen baggis (Hudikuttryck!) att ta dom i fyra matcher!
Bulan kanske vill lämna WO?
Kommentera

brain: scrolla ned en liten bit och läs inlägget "slutspesor"!
Kommentera

Fan vad jag älskar Tommy Töpels mjuka handleder...

KROSSA LULE!!!!
Kommentera

Resa
När åker vi. Vart anmäler jag mig? Jag är packad och klar....
Kommentera

« · 224041