Helg Ernest: Jag tycker att man ska vara medlem om man inte kan visa upp ett läkarintyg på att man är allergisk mot medlemsskap...
Låt avgiften bli lägre, men ge folk ett medlemsskap. Då hakar de kanske på nästa säsong. Ju fler medlemmar desto bättre. Om priset blir dyrare för deras resor kan väl den lilla extrabetalningen gå till medlemsskap! Sedan splittar vi kostnaderna som bröder.
dr Dängroth: Inget problem för min del, jag är betalande medlem i både supporterklubben o Timrå IK, och jag tycker oxå att det är ok med medlemskrav, men jag hör många är sugen att åka på slutspelsresor men inte har varit medlemmar tidigare i år. Sent ska syndarna vakna!
Skarin: Medlemskravet måste stå kvar. Det är fel signaler om några åker snålskjuts nu. Att vara medlem är för sjutton en hederssak. Börja spara nu till nästa år...! Jag blir upprörd! Frågan om kravet på medlemsskap är nästan fräck. Däremot kanske priset på medlemsskapet kan diskuteras..så här i slutet av säsongen. Alla kan hjälpas åt tillsammans som medlemmar.
anta: Det kommer att vara krav på medlemsskap. Däremot så hörde jag något surr om att det ev. skulle gå att bli medlem något billigare såhär i slutet på säsongen...men om det blir så vet jag inte.
Det är väl fortfarande krav på medlemskap i supporterklubben på resorna under slutspelet,eller ? Står inte något om det på supporterklubbens sida. Tänkte närmast på om mot förmodan alla tilldelade 400 platserna i Coop Arena, inte fylls av medlemar måste det ju vara bättre om även bussar med icke medlemar oxå åker med?
Sådärja! Komigen Småland med Castrogarrarna och fransk badvatten... Luleå...var fan ligger det... jagmenar i tabellen, är väl ingen baggis (Hudikuttryck!) att ta dom i fyra matcher! Bulan kanske vill lämna WO?
Låt avgiften bli lägre, men ge folk ett medlemsskap. Då hakar de kanske på nästa säsong. Ju fler medlemmar desto bättre. Om priset blir dyrare för deras resor kan väl den lilla extrabetalningen gå till medlemsskap! Sedan splittar vi kostnaderna som bröder.
anta:OK!