1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590986 inlägg · 6217 ämnen

Resa till Hovet

« · 69702 Till forumet

Sv: Resa till Hovet
earnie eagle:
Underhållningsmässigt kan det vara lika bra hockey under elitserien.

Västeråseffekten i Hovet-tappning: TIIIIMRÅÅÅ, TIIIIMRÅÅÅ ekar i Hovet när Timrå äntrar isen. 500 TIK-supportrar bär fram Timrå IK till seger 5-2.

"Det här kan vi inte förlora"

ALLA TILL HOVET!
Kommentera

Jäklar vilken miss, ser nu att jag i texten skrivit Globen, "Hovet" ska det ju vara,,,, Hovet Hovet Hovet Hovet Hovet

ABSOLUT Ingenting annat än "Hovet"!!!!

Beklagar det lidande jag ställde till med!

VÄL MÖTT PÅ HOVET!

TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!
Kommentera

Kongo: Du o jag är M I R A K L E T! Thomas DiLeva den sjuke fan - you know! Ja det där kan faktiskt ha två olika sorters innebörd. Dels att jag "spyr" när jag ser karln, den mannen äcklar mig! Sen så har han ju gått o blivit sjuk också lite krasst sagt. Han fick ju ställa in konserten i Sundsvall - lika bra det!

Herregud när han gör ett tonartsbyte i grannkommun spräcks väl rutorna i vardagsrummet?

Nej GUD bevare mig väl för DiLeva.

ALLA TILL HOVET!

Kommentera

TIK Lover: Du och jag verkar dras på samma problem men för mig ser det ut som skiten löser sig dvs en laxerande effekt. Mor och far verkade helt Hempiga (nego alltså) först men efter ett idogt tjatande och diverse hot börjar det klarna upp. Ska nog bara fixa ledighet från skolan sen är det nog lugnt.
Kommentera

Ernie Eagle:

Eh... Vad fan menar du egentligen? Ditt stycke som handlar om DJ Hemp finner jag inte helt begripligt... Kan inte ens säga emot dig, eftersom dessa rader möjligen kan ha skrivits under drogpåverkan... Syftar du på att jag håller på MoDo i slutspelet? Nej, fattar inte riktigt... Timrå IK lämnar jag aldrig, har aldrig gjort!
Kommentera

mike66:

Ja, jag tänkte väl det... Fast nu måste man alltså lägga till ytterligare 150 pix till inträdesbiljetten... 120 + 100 + 150 = 370 pix... Plus all jävla sprit man kommer att förtära under resan, för att inte tala om bukfyllan... Fan, man landar säkert på en 1 000 spänn till slut! Inga fler bortaresor, har inte råd JUH...!
Kommentera

Kanske menar han att flytta till Västerås! Dela lya?! ;)

DJ Hemp:Hursomhelst måste det kännas speciellt att få ett uttryck uppkallat efter sig. "Att vara Hempig". Hempiga=Nego, som knylan skrev om hans föräldrars motstånd till supporterresa.
Kommentera

Hempen: Jag kan bjuda dej på ett par whiskey om du vill, inga problem. Allt ordnar sig.

"Det här kan vi inte förlora"

ÄLSKA TIK!!!
Kommentera

Fan, jag står fast vid mitt tips. TIK trea i kvalet. Dr Dängroth är en av mina absoluta favoriter. DJ Hemp bäst!
Halleluja!!
Kommentera

Nu tänker jag inte vara "Hempig" Leksand 3:a, Timrå
inte sämre.
Kommentera

Bo Bly:
Helt rätt inställning och se nu till att få med din käre bror så att det blir lite fart i bussen och på läktaren!

Go natt!
Kommentera

mike!
Junior Bly är i S-holm och jobbar dyker
säkert upp på onsdag.
Kommentera

Nä varför vara nego och misstro, och tippa rätt har jag alldrig gjort så men någon stans mellan 1 och 6, tror jag,,,
Kommentera

Ni som tror att det inte kommer bli så mycket folk till hovet,har ni tänkt på det att många har säkert bokat biljett via tex entre sundvall och en del kankse via cerisresor på nätet och då tar det ju lite extra tid innan anmälningarna registeras...det blir nog skapligt med folk ändå...tror det har mycket att göra med att det är en vardag borta matchen är på ,många kan inte åka jag tex fick inte ledigt men om det hade varit en helg dag så hade det juhh vaarit GIVET,,hoppas tik-08 nu inte sviker!!!
Kommentera

Öppet tider Ceris Timrå
Mån-Fre 8-17
Lör-Sön Stängt

sovjet: Man kan INTE anmäla sig på nätet, Betalning sker vid anmälan och Man anmäler sig på plats på ceris kontoren... Som vi skrivit så många gånger....
Kommentera

Ceriskontoret i S-vall har varit stängt hela dagen och är fortfarande stängt, bara för upplysnings skull så ingen åker dit i onödan (som jag gjorde).
Kommentera

Dalan:Okej jag hade fel om att man kunde anmäla sig på nätet till cerisresor....men inte fel om att man kan boka biljett via entre sundvall...och det är det med säkerhet flera som redan gjort,känner ett antal st som redan bokat via nätet....
Kommentera

sovjet:
"jag hade fel om att man kunde anmäla sig på nätet till cerisresor...."

"känner ett antal st som redan bokat via nätet...."

Hur står det till?
Kommentera

Dr Dängroth:

Fan vet vad Ernie menade, han tycks inte ha svarat i alla fall... Hur som helst, om det inte är klart med kneg söderut behåller jag söderlyan i S-vall tills vidare och bor i V-ås varannan helg utan seriöst möblemang... Intresserad av att dela på en madrass, Ernie (eller stämmer mina misstankar angående din homofobiska läggning)?!

Skarin:

Ett kungarike för en whiskeystock! Självklart tackar jag "ja", men se fan till att du inte sitter närmast bussmuggen denna gång... Minns hur jag mitt under ett samtal med dig på väg mot SöS förra våren helt plötsligt föll handlöst mot mittendörren och var en hårsmån från... ja, just det - döden!

250 kg kärlek:

Tack för de värmande orden! Det känns mycket betryggande att ha fans även på månen (minns ett tidigare inlägg från mysgubben Kongo)... ;-)
Kommentera

DJ Hemp: Nej nej nej vad jag syftade på var att du snart lämnar stan för ABB-land och gurkstan. Men för all del inget fel me de. Men jag känner oxå att det snart får räcka för mej. Då menar jag INTE mitt stöd till Timrå IK - för den kärleken är evig! Men jag funderar på att bli Timråbo i exil dvs flytta till annan ort och se något nytt än Köpmangatan, Domustrappan, ladan, Timståhls, Östrand m.m.

Timrå står ju ALLTID kvar! Jag återvänder ALLTID till mina rötter. För hemma för mig kommer ALLTID vara TIMRÅ - bara så du vet!

Kommentera

Ernie Eagle:

Därmed sitter vi i typ samma båt... Cool, mannen!
Kommentera

sovjet: Ja det tror jag säkert att du känner flera som anmält sig där... otur för dem då att de inte kommer med på resan!!

Som jag sagt så j-vla många gånger till tröga saker som dig så går det BARA att anmäla sig på Ceris kontoren, inte på nätet eller på Biljett Sundsvall... Inse fakta någon gång.. DET GÅR INTE!!!!

Dags för dig att vakna upp ur knark träsket och börja tänka klart nu, för ska du eller någon av dina låtsas kompisar ha en plats till Hovet får du/dem gå oc anmäla sig på Ceris kontoren!!
Kommentera

var in igår och anmälde mig på ceris i timrå .. blev nummer 56 att anmäla mig där ..
Kommentera

Jag kommer också att hänga med till Sthlm =)
Kommentera

« · 69702