1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590789 inlägg · 6217 ämnen

Resan till Gävle Annandagen

« · 466209 Till forumet

Sv: Resan till Gävle Annandagen
Per HApps: Har påpekat det här förut, men ingen har tagit till sej det. Personligen skulle jag uppskatta om folk kom med tips och ideer som kan leda till det bättre.

Vad jag vet så funkade det alldeles ypperligt med resorna när Willy hade hand om det, då kunde det vara 400 pers som for till Umeå mitt i veckan! Varför skulle intresset vara mindre nu?

Näe, problemet ligger i att informationen inte når ut till tillräckligt många.

Varför sitta här i gästboken och gnälla som reseansvariga över inställda resor och dåligt intresse? Jobba framåt istället!
Kommentera

knaskamilla: Stackars pojk i alla fall ;-)
Kommentera

Amb-41:

Äh. Han är ju uppfylld av en ande.
Kommentera

Jesus: Vad röker du för någe???? Påtänd må du vara. Stackars pojk!

THE BIG RED MACHINE
Kommentera

70 Rodrigues: Ja tror att vi vinner.... Tror att Gud är med oss imorrn (alltså inte gud här på HS för han vågar inte stå för att han innerst inne är brynäsare) utan min FADER!

Det e våran tur att smiska deras små bakar i Sydkraft denna gång... =)

Tips: 4-3 till Brynäs.....
Kommentera

Jesus: Kan lova dig att vi blir fullständigt överkörda imorgon, har tippat 6-1 till Timrå, skulle Brynäs mot förmodan vinna så ska jag gå till Gävle nästa säongs hemmapremiär :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Hehe, Ja vet... Ja brukar vara lite kaxig innan matcherna sen så brukar ja vara ödmjuk om vi förlorar .... =)

Men Modo e ett säck gäng och Timrå de kan inte vinna.. Så vad ska man säga annars då =)
Kommentera

Jesus: Säck gäng?? Chansen är stor att du får äta upp dom orden!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Tack för den infon. Blandade ihop matcherna mellan Timrå och Modo. Båda är säck gäng så =)
Kommentera

Jesus: Brynäs IF-Timrå IK spelas den 26:e dec!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

roan: Ska ni se jul pjäsen i Gävle den 28/12.....

Föreställning; The Great Warriors Vs: The Nasty Rats....
Fritt översatt: De stora krigarna Vs: De snuskiga råttorna

TGW= Brynäs IF
TNR= Timrå IK

Så kom och se föreställningen. Ett maffigt raffine`äventyr som kommer innehålla det mesta...

Biljetter finns ute till försäljning nu. !
Kommentera

70 Rodrigues: Hmm, tippar på att det är någon från Sollefteå. Fast det är klart, Olle ser också ganska skyldig ut ;)
Kommentera

Paddan: Det enda som är manipulerat på den bilden är jag i MoDotröjan, när jag får tag i den som har gjort d då :-)))
Kommentera

70 Rodrigues: Äh, det måste vara någon form av avancerat fotomanipulerande. Vägrar att tro mina ögon ;)
Kommentera

Kalle K: Visst det är trevigt att vara i puben före matchen men inte utan att äta före vi har gjort det 1 gång förut och då var det många som vart hungriga före matchen och korv med bröd i gavlerinken får man äta många om man ska bli mätt
Kommentera

Ambroo:
Problemet är att att man då måste engagera sig och nöta skosulor en eftermiddag.
Kommentera

Paddan: Vem vill inte dra på sig en Brynäströja, fråga din supporterkompis Lumber Jack, bilden finns att skåda i mitt filarkiv :-)))
Kommentera

Kalle K: Äh, erkänn att du egentligen inte kan vänta tills du får dra på dig BIF-tröjan igen ;)
Kommentera

roan: Strunta i maten, kom ner direkt o festa med oss istället, äta kan ni göra när ni kommer fram:-))))
Kommentera

roan:
Tycker 10.00 utan matstopp låter bra jag, så vi kan hälsa på brynäsarna på puben innan ;-)
Kommentera

Kalle K: Det beror på om vi vill ha något matstop efter vägen för då dehöver man nog åka kl 10.00 från sydkraft arenan men åker man raka vägen till gavlerinken så kan man åka kl 11.30 från sydkraft arenan
Kommentera

70 Rodrigues:
En får tacke :-)
Kommentera

roan:
ja fast jag kliver på i stan :-)

är jag rätt ute i tiden angående BIF resan?
Kommentera

Kalle K: kl 08.00 från sydkraftarenan åker vi
Kommentera

Kalle K: Ni lär ju bli ett gäng, så vi försöker att ordna så att dom öppnar upp den stora puben på Gävletravet så att alla får plats, ni är hjärtligt välkomna!!
Kommentera

Ambroo: Det kommer information om resan till Brynäs den 26/12-04 på måndagmatchen (men du kan få ta på dig att gå på domus och andra ställen om du vill och klistra upp lappar om resan till brynäs den 26/12-04)
Kommentera

roan:
08.30 till mora på lördag, kan man gissa på att BIF annandagen blir vid 10 snåret då?
Kommentera

Fanzin: Är Brynäsare elaka?
Kommentera

Ambroo: ta en dyr hårdvalta på kåken iallafall;)
Kommentera

willysson: De kanske inte har nån tejp?
Kommentera

Ambroo: Hur kan det misslyckas:)
Kommentera

roan: Låt speakern annonsera på måndagsmatchen och sätt upp lappar med info på domus, ica etc. Alla har inte tillgång till internet så för att fylla upp kvoten på 250 platser krävs det mer än att skicka ett massutskick här på HS.
Kommentera

roan: om det finns 250 platser att tillgå, vad händer med andra halvan eftersom det sägs att bortaläktaren tar 500 i gavlerinken? säljer man ut dem till elaka brynäsare som dom alltid gör för utom när Djurgården är på besök ;)....

Men som sagt, blir ju fler än antalet resande i bussar iallafall..:=)
Kommentera

Resan till Gävle Annandagen
Häng med supporterklubben till Brynäs 26/12-04 nu är vi 125st anmälda
så 2st bussar är klara men vi har 250 platser att tillgå men senast den 15/12-04 vill Brynäs ha besked hur många vi blir så snabba på att anmäla er till [email protected] eller ring 070-6903961

Mvh Roger
Kommentera

« · 466209