Per HApps: Har påpekat det här förut, men ingen har tagit till sej det. Personligen skulle jag uppskatta om folk kom med tips och ideer som kan leda till det bättre.
Vad jag vet så funkade det alldeles ypperligt med resorna när Willy hade hand om det, då kunde det vara 400 pers som for till Umeå mitt i veckan! Varför skulle intresset vara mindre nu?
Näe, problemet ligger i att informationen inte når ut till tillräckligt många.
Varför sitta här i gästboken och gnälla som reseansvariga över inställda resor och dåligt intresse? Jobba framåt istället!
70 Rodrigues: Ja tror att vi vinner.... Tror att Gud är med oss imorrn (alltså inte gud här på HS för han vågar inte stå för att han innerst inne är brynäsare) utan min FADER!
Det e våran tur att smiska deras små bakar i Sydkraft denna gång... =)
Jesus: Kan lova dig att vi blir fullständigt överkörda imorgon, har tippat 6-1 till Timrå, skulle Brynäs mot förmodan vinna så ska jag gå till Gävle nästa säongs hemmapremiär :-))
Kalle K: Visst det är trevigt att vara i puben före matchen men inte utan att äta före vi har gjort det 1 gång förut och då var det många som vart hungriga före matchen och korv med bröd i gavlerinken får man äta många om man ska bli mätt
Kalle K: Det beror på om vi vill ha något matstop efter vägen för då dehöver man nog åka kl 10.00 från sydkraft arenan men åker man raka vägen till gavlerinken så kan man åka kl 11.30 från sydkraft arenan
Kalle K: Ni lär ju bli ett gäng, så vi försöker att ordna så att dom öppnar upp den stora puben på Gävletravet så att alla får plats, ni är hjärtligt välkomna!!
Ambroo: Det kommer information om resan till Brynäs den 26/12-04 på måndagmatchen (men du kan få ta på dig att gå på domus och andra ställen om du vill och klistra upp lappar om resan till brynäs den 26/12-04)
roan: Låt speakern annonsera på måndagsmatchen och sätt upp lappar med info på domus, ica etc. Alla har inte tillgång till internet så för att fylla upp kvoten på 250 platser krävs det mer än att skicka ett massutskick här på HS.
roan: om det finns 250 platser att tillgå, vad händer med andra halvan eftersom det sägs att bortaläktaren tar 500 i gavlerinken? säljer man ut dem till elaka brynäsare som dom alltid gör för utom när Djurgården är på besök ;)....
Men som sagt, blir ju fler än antalet resande i bussar iallafall..:=)
Häng med supporterklubben till Brynäs 26/12-04 nu är vi 125st anmälda så 2st bussar är klara men vi har 250 platser att tillgå men senast den 15/12-04 vill Brynäs ha besked hur många vi blir så snabba på att anmäla er till [email protected] eller ring 070-6903961
Vad jag vet så funkade det alldeles ypperligt med resorna när Willy hade hand om det, då kunde det vara 400 pers som for till Umeå mitt i veckan! Varför skulle intresset vara mindre nu?
Näe, problemet ligger i att informationen inte når ut till tillräckligt många.
Varför sitta här i gästboken och gnälla som reseansvariga över inställda resor och dåligt intresse? Jobba framåt istället!