Rooster23: Pucken tar inte på honom, den går via Owuyas klubba och in i mål. Säger själv att han inte känner att han får pucken på sig. Däremot så gör Nylander sitt första för säsongen.
Jag tycker inte första perioden är så farlig. Rögle är ett skitlag som endast spelar bra om dom får flyt. Och flyt fick dom i och med den ganska snabba (och enkla) kvitteringen - för att inte tala om hypersnabba ledningsmålet. Det ger luft under vingarna. Dessutom åker Timrå på klara men olyckliga utvisningar som Rögle utnyttjar fruktansvärt illa. Timrå startade bra, sen hade vi oflyt och samtidigt som Rögle alltid spelar bra i medflyt. Lite som Skellefteå.
Jag gillar Sebbes inställning. Hoppas ni alla har sett att han varit inne och muckat fight vid två tillfälle redan. Sebbe är het!
Jag tror det löser sig idag. Perfekt att klara ut 3 mot 5 spelet på ett bra sett och få en pausvila efter det. Penker i Rögles kasse kan inte fånga en badboll så se till att skjuta mer än 5 skott i nästa period.
Det här går visst! Sluta gnäll på inställningen - det är inget fel på den.. FORZA TIMRÅ!!
Blizzard: Det är fascinerande faktiskt. Det hade inte behövts mer än ett litet litet handtag för att knäcka ett Ouäögle helt utan spel och självförtroende.
Men på något mirakulöst sätt lyckas vi hjälpa detta monumentala pisslag till ledningen. Tror inte att dom fattade själva att dom leder...
Oavsett vad som skedde och vas som sker: Detta är ett tecken på en så dålig lagkaraktär att dess like förmodligen inte skådats.
Simmalugnt: ja . ödmjukheten och tålamodet som vi hade mot hv är borta . ren tur att de inte är 3-1 . mycket gå bort sej i anfallszon och sånt där skit .
Timrå suger just nu ap balle!! Hur fan laddar dom inför "medellag" och varför har vi någon jävla tvångstanke att suga när det andra laget är värdelöst! Fy fan vad less jag är på detta skit gäng, det är inställningen ALLT brister på annars hade vi haft minst 10P mer denna säsong!
Röglepubliken är det sämsta jag vet dom kan dra åt h*lvete! ut med rögle från ES fula jävla lag!
Nu får vi se vad Challe går för. Monstercoachning och peppning och kanske lite sniff på ammoniakflaskan (så att spelarna vaknar!!!) inför andra nu är vad som gäller.
Ja, Blir han kvar på sin position så är det rent bedrövligt!! Men i den här klubben spelar det vä lingen roll vilket resultat man gör, utan vem man är!!!
Röta??? Fan man spelar mot ett lag som är lika spelskickligt som ett gäng B-pojkar!! Det är fan pinsamt att se deras spelskicklighet!!!! En Rögle pelare kan forchecka fast tre timråiter på egen hand!! När man själv går till anfall är man så sjukt oorganiserade så man skäms!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen