Smokey: Det är en förolämpning mot övriga i laget att spela Lodin och Alvarez när vi jagar mål. Om man komponerat en uppställning inför säsongen utan att ha sett en enda match hade det varit ett rimligt val. Det är något fel i båset.
cloon: så sa vi förra uppehållet också, va? 😅. Nubben vill nog ha oss i allsvenskan ändå, då kan han jobba 50% som sportchef och 50% krita ihop travsystem i sin jävla butik.
Förlorade matchen i andra perioden, igen. Så jäkla less.
Men vi gjorde en bra match va? Vi borde fått 3 poäng va? Vi kommer att ta med oss spelet i denna match va. Rögle är ju ett bra lag och vi spelade jämnt mot dem va. Vi kommer ta många poäng, det är många matcher kvar va?
297: Hedersamma förluster är den sämres tröst. Rögle har 4 toppspelare borta och det känns som att de gör det som krävs för 3 poäng. Tur förtjänar man. Det luktar allsvenskan lååååång väg Det är tufft att vara Timråit
The great one: Alltså jag fattar inte vilket kompromat Robin Alvarez har på Freddan.
Det måste ju vara utpressning det gäller. Finns fan ingen annan förklaring. Jag har ganska dåligt öga för spel utan puck och till och med jag kan se att karljäveln inte tar ett skär i onödan - han har liksom tre-fyra åkningar i bunken inför varje match och han hushåller med dom som om det vore guld.
Jag spyr om Fredrik Andersson pratar om att vi är på rätt väg efter kvällens match. Hoppas han tar böter och skiter i medie-konferensen efter utfallet på den här jävla bortaturnén.
Näää nu tittar jag inte på en jävla match till förns det blir någon sorts förändring. Så jävla less losermentaliteten i den här jävla klubben. Piss och helvete
Underbart för lagmoralen när iskalla spelade får spela kopiöst mycket och spelare som krigar får sitta och titta på… ST kan väl börja ställa lite relevanta frågor.
söder över: Patetiskt. Det är panik i egen zon när man inte har pucken, det är panik i offensiv zon när man har PP och all tid i världen. Det här är inget lag, det är en skock får.
Långben: det är så sjukt att man låter Lodin spela när han bara åker runt och glider. Det måste finnas andra som kan gå in och göra en bättre arbetsinsats över 60 minuter. Ställ honom utanför laget! Det enda han bryr sig om är scouterna på läktaren. Får han inte spela så lär han rycka upp sig för så länge han sitter på läktaren så lär inte scouterna ha honom på A-listan.
För 20 omgångar sedan…
Det är fullständigt odugligt vad dom får ut av denna trupp…
De har dryftats här sedan försäsongen att det är något sjukt i att inte tränarna ser problemen och täpper till dem…
Man lixom bara konstant kör på.
Inget leder till att man bemöter problemen.
Spelare producerar inte varken spelmässigt eller poängmässigt…
Åtgärd: spela mer!
Det blir så tydligt idag i tredje att man matchar sönder Hanzl totalt!
Det ger resultatet att han ser sjukt ointresserad ut!
Han är verkligen inte det men det är helt slut i kroppen så…
Men men…
Ingen petas ingen sparkas i klubben för inbördes beundran…