Jnttik: på riktigt folk gnäller på en spelare som ger 110% varje match men inte på hartman som gjort det till en specialitet att gråta på domare vid varje motgång...
Han håller fast en klubba som hamnat där den inte ska vara förvisso sedan sparkar han uppenbart undan den och bitchar som en gubbkränkt fjomp till sig ett helvete för sina lagkamrater!
mikenomad: Känns nervöst inför dagens match. Känns lite som det blir svängdörrar och många mål. Rögle gör en hel del, men släpper också in en massa. Jag sticker ut hakan och säger 3-6. Nu lossnar det.
Andersson: De har så jävla uppfuckad självbild att det är sjukt, nästan värre än Brynäs de sista åren de var i SHL. De har ju fan inte ens ett bra lag på papperet, solklart bottenlag. Precis som förra säsongen. Det är bara klubbnamnet de lever på som "topplag"
RunarUp: ja det scenariot ser jag också och eftersom de gjorde 3 mål i 1a perioden mot defensivt starka SAIK så är man ju lite orolig men samtidigt borde ju våra killar vara rejält förvarnade
JanneH: Överlever vi första tio finns alla möjligheter att sno åt oss poäng idag.
Är hundra på att Rögle kommer komma ut som galna seriemördare idag. Men reder vi ut den stormen kommer deras taskiga självförtroende färga matchen mer och mer.
JanneH: Ja, håller med om att han kanske är marginellt bättre, men Juel måste få istid annars blir det som med våran förre 2:e målis (glömt namnet). Vi behöver Juel! Han är en riktigt bra målvakt, men han måste ju få chans också!
Zoogin62: nej JJ är bättre men jag kommer inte ihåg sist vi hade 2 så pass jämna målvakter, som dessutom ligger på en så bra nivå. Jag vidhåller dock att JJ är bättre!
JanneH: Vad baserar du det på? Juel är väl minst lika bra som JJ! JJ hade inte tagit någon av de puckar som trillade in. Jag är mer skeptisk till att våra hjältar slutar att spela och går på att försvara ledningen så fort man leder med 1 - 2 mål. Har inte sett andra lag göra på samma sätt, men nu följer jag ju inte nåt annat lag heller, ioförsig. Tycker även att Ante ska börja att coacha laget. Har väl inte utnyttjat "time out" på länge. Varför inte ta det i slutforceringen när man spelar 5 mot 6 och det råkar bli icing. Vila de bästa bp lirarna så att de orkar? Bättre i många fall än att bara "skita" i time out en. Vi vinner med uddamål idag igen 2 - 3 tror jag också, men efter full tid. 3 poäng!❤️🤍❤️🤍❤️
kulltorp: ja verkligen. Kommer Rögle vara nå jävulsk revanschsugna och få betalt för det eller är deras självförtroende nere på bottenvåningen och minsta lilla motgång fäller dem? Och vad fan är Timrå på för humör? Står JJ idag så gör nog Rögle max 2 mål, frågan är om vi mäktar med att göra 3? 3-2 Timrå i OT är nog en bra gissning... eller ja, så god som något annat
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!