Zäta75: Bedrövlig insats överlag. Dahlen slarvar i nästan varje frekvens, pääjärvi har inte samma glöd som han hade innan kedjebytet. Tycker inte 3e riktigt kommer till utan hållander.
Peacedog: Ja detta var ju ett spektakel. Flipmackor diagonalt i täck mest hela matchen. Rindell den som visar mest individuellt att han vill utmana idag i offensiv zon. Vart fanns kampviljan att vinna sina dueller. Vi kunde ju likväl kunnat lämnat walk over med denna inställning.
Läktarproffset: 3/6 poäng på en bortaturné är väl vanligtvis ok men mot dom här två lagen, så otroligt oinspirerat spel från Timrås håll. Rögle var några snäpp sämre än Malmö men ändå hittar man ett sätt att förlora.
Per HApps: Titta du på målkolumnen du. Där finner du alla svar. Dessutom har vi ju spelat hela 12 matcher så vi har nog alla svar vi behöver. Jag tycker Luleå kan skeppa Omark.
Hahl Bundy 2.0: Rögles målis aprider ju returer. Hade vi variter hungriga så vinner vi en sån här match. Det gäller att Ante börjar toppa alternativt stuva om lite sporadiskt!
cloon: Mm, detta känns som en match vi borde kunnat vinna om vi är mentalt med. Men matchen bara rullar på i sävligt tempo och Rögle vinner komfortabelt. Hoppas jag har fel
Woody: Vad är grejen med Hållander? Göra sin back, gå runt, bryta in på kassen och slå en puck i magen på målvakten? Hållander har varit en flopp än så länge men just ikväll finns det många som är sämre. Lyytinen och Forsmark har inte ett rätt. Vad Hartmann gör i det här laget övergår mitt förstånd. Mieho likaså. Men vi ska ju ha en silly inför nästa säsong också så det blir nog bra.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
vi e sämre
futtiga chanser vi har, bränner vi
endast 1pp, nja
Trist