Andersson: finns inget som heter jinx, tvivar vad jag än skriver här har någon påverkan på matchen. Men ligger vi under med 4-0 efter första då ska jag börja tvivla.
The great one: förstår inte att vissa vill att OJ ska spela överhuvudtaget? Han är sämst i Timrå just nu. Han kämpar berömvärt och ger verkligen allt. Tyvärr så räcker det inte. Så 13:e känns bra.
The great one: riktigt tuff match det här. Har bara sett HV-matchen efteråt och med snabbspolningsfingret aktivt, men det såg inte helt övertygande ut. Dåligt motstånd, bra Juel, effektivitet.
Rögle känns betydligt svårare. Kanske att det passar oss just nu att möta dom på bortaplan - dom lär behöva kliva fram mer än senast i SCA, och Timrå kan fokusera mer på att vara tråkiga och tålmodiga. Vilket just nu är den in-your-face-hockey vi spelar.
Poäng är bonus är känslan. Hoppas verk-e-ligen att jag har fel.
Andersson: Hade gärna sett Ericsson som extra forward o Bojan center mellan Oliver och Lundmark.
Ericsson fick nog indikationer på att han kommer få spela mycket innan han skrev på och kan väl vara bra för hans utveckling men känns som 13:e man nu...
Vinst och Rögle är akterseglad från Timrå men förlust då drar det ihop sig...😬
SMÅLAND: Ännu en viktig match ikväll. Alla matcher som är kvar blir viktiga såklart. Rögle enbart 7p bakom oss i tabellen. Det kan bli bara 4p eller 10p eller nånstans mittemellan. En förlust skulle inte vara bra i detta läge med ännu ett lag jagande bara några poäng bakom oss. Då blir det en måstematch att vinna mot Malmö på lördag för att hålla lagen bakom oss och fortfarande vara topp 6.
Jag tror på laget precis som i tisdags. Jobbar vi som då och sätter chanserna så vinner vi.
Sist vi va i Christinia tog vi full pott 💪💪💪 Låt oss rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Lönnå på högsta på Grammofon å Ge oss FRID å VINN ikväll 🏒🥅🏒🥅🏒🥅 HALLELUJA 🙏🙏🙏