Känner mig så otroligt negativ idag. Jag känner att detta är början till slutet på denna härliga hockeysäsong. När vi studsade till över guppet DIF igår, så kände jag att i slutspelet har vi inget att hämta, sorry! Vi har gjort det vi kan o inget kan ta ifrån oss det fina som gjorts men vi kommer att vara flera nr. för små, det syntes igår o mot FBK!!
Jag säger som Kjell Bergqvist: " Passa på att vara glad, för man vet aldrig när man får roligt nästa gång!"
O inför slutspelet o dessa 2 utskåpningar vi fått från DIF o FBK så säger jag: "Det blir inte roligare än så här!"
Jag känner att detta är början till slutet på denna härliga hockeysäsong.
När vi studsade till över guppet DIF igår, så kände jag att i slutspelet har vi inget att hämta, sorry!
Vi har gjort det vi kan o inget kan ta ifrån oss det fina som gjorts men vi kommer att vara flera nr. för små, det syntes igår o mot FBK!!
Jag säger som Kjell Bergqvist: " Passa på att vara glad, för man vet aldrig när man får roligt nästa gång!"
O inför slutspelet o dessa 2 utskåpningar vi fått från DIF o FBK så säger jag: "Det blir inte roligare än så här!"
ps. Jag har nackspärr idag också :(((