1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590913 inlägg · 6217 ämnen

Rykte?

« · 436948 Till forumet

Sv: Rykte?
mok: jag tror nog dom spelar en då den skatten fixar dom på ett eller annat sätt tro mig
Kommentera

falo: Jo möjligheten finns ju. menar står man dör i semifinalerna och går vidare och vill vinna så kastar dom säkerligen upp pengarna. MEn har dom taskig ekonomi så gör dom knappast det. Återstår att se. Problemet går ju helt klart att lösa ett sk icke-problem.
Kommentera

falo: Hoppas du har rätt. Som det ser ut nu så kommer nog ekonomin vara bra när det är dags för slutspel.
Kommentera

Ska Wikegård få sparken??.... vad äre jag hör!!!????.
Kommentera

Det börjar pratas om att gamla Mats Näslund idolen Martin StLois skall var på ingång när transferfönstret öppnas.

Är det någon som vet om han spelar någon annan stans eller om det kan ligga någon sannning i det?
Kommentera

Swordster: Enligt NHLPA.com är St Louis Osignad. Det betyder att om han ska spela i Elitserien måste han spela hela säsongen, oavsett om NHL kör igång igen.

Samma gäller för SSK avseende O Jokinen. Om NHL kör igång och Jokinen sticker till NHL så får SSK böta eftersom osignade spelare måste spela hela säsongen i Elitserien om dom kontrakteras.

Jag hoppas inte TIK tar en sådan stor risk.
Kommentera

Swordster:

Han är inte och spelar i Europa i allafall, denna lista är uppdaterad nu idag vad jag förstår.

Har ju ryktats lite om att Sami kommer hit, men det verkar som att han tillsammans med Kimmo Timonen kommer att spela för KalPa efter nyår, Kimmo äger ju en del av klubben han med..
Kommentera

För att döda någa rykten: Martin St Louis och Vincent Lecavalier har kontrakteras av Lausanne respektive AK Bars Kazan (Chelski-Romans gäng=2milj i månaden i lön) Ingen av dessa två till TIK alltså.
Kommentera

Tallnäs:
Man kan ju fråga sig varför vi skulle förstärka truppen just nu..
är inte det lite att kasta pengarna i sjön?
kör på med detta laget, det ser ju lysande ut hittills i allafall.
Kommentera

« · 436948