Det enda possitiva jag kan komma på nu är att nästa år i NHA så kanske TIK kan vinna någon match.
Nu var inte jag på plats i "ladan" igår pga att jag inte ville se TIK förlora ännu en match. Aftobladets betyg ett + är inte bra och kommentaren som denna är inte possitivt "Timråiterna uppträdde som isprinsessor i första perioden - det var bara klänningarna som saknades."
Jag känner mig helt likgiltig inför Timrå IK och dess fortsatta existens i elitserien.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Nu var inte jag på plats i "ladan" igår pga att jag inte ville se TIK förlora ännu en match. Aftobladets betyg ett + är inte bra och kommentaren som denna är inte possitivt "Timråiterna uppträdde som isprinsessor i första perioden - det var bara klänningarna som saknades."
Jag känner mig helt likgiltig inför Timrå IK och dess fortsatta existens i elitserien.
** B E S V I K E N **
Red Rocker