fredde85:Ja här är ju ett inlägg som bevisar var du bara är ute efter i matchtips gästbok: difzi: som sagt så handlar det inte om det.. jag vill komma högre upp på listan och även om inläggen tas bort så kommer ändå antalet inlägg på listan att bli kvar
fredde85
Sen är ju som sagt anledningen just nu att du är avstängd.
mike66: Fan nu blir man förbannad, en annan som vek ut sig över ljunganbladet efter en kväll med alldelens för många U-båtar (enligt anndra själv tyckte man det var sisådär lagomt), och inte ett ljud från Timrå, ,,,Och man har ju tom sydkraft som leverantör,,,
Men klart man har ju ingen bryllings tremänning som är kusin med någon rysk kulstöterska som av någon annlidning fått en avkomma som är fyrmänning med en finsk mässtare i höjdhopp, som känner nisse på manpower, och där igenom fått kontackt med sydkraft som äger ledningarna så han kunnat få stöm till datorn som hans kusin äger eller var det bror som var tysk mästare i liga flytt
fredde85: ha ha ha det ryktet tror vi inte på det skulle vara för bra men det finns väl fler bra spelare på transferlistan som man kan köpa men man skall vara sparsam med dom kronor man har i sin kassa inte att förköpa sig som andra lag typ Linköping gjorde.
willysson:Det här inläggets svar behöver väl kanske du också lära dig av "El Maco: Jag har pratat med Mattias själv och han berättade att Timrå försökte värva honom. Av någon anledning litar jag mer på det han säger än det du har hört."
willysson: Jo det kan jag tänka. Tikkanen och Victoria känner väl varandra sedan förut och även hon vek ju som bekant ut sig i Playboy. Tyvärr så skänkte inte hon ett endaste ruttet öre till Timrå IK, silikonapan där. Kan det månne vara så enkelt att det är Tikkanen som vikit ut sig i Bollnäs tidning?
Halvbrorsan var väl t o m Finsknordisk mästare om jag inte missminner mig?
Nu ryktas det även om att bröderna Kapanen ska ha en halvbror som enligt säkra källor (96,8%) lär vara gröndjävulsk på att lira bordshockey. Han skulle visst spela i någon Finsk-Österbottnisk klubb. Vilken har jag inte den blekaste aning om.
willysson: Kimo har faktist redan sakt det, i pressen i höstas och sedan nu i Februari. Så det enda som skulle hindra honom var ett riktigt "Fett" kontrakt.
Dream Team: Lugna sig alla nu, den dagen han är här kommer jag tro på det, annars inte... Vet inte hur många år som Dahlen varit på väg till timrå... Bara för att han är bror med målisen vår betyder inte det automatiskt att han ska hit.
Helg Ernest: Micke Renberg lär ju också vara på g hem till Sweden enligt säkra kallkällor. Tikkanen, Dahlén, Renberg och Sami, jamenar nån av dom måste väl kunna sätta en kråka på TIK-kontraktet.