1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Sanny Lindström

« · 1064902 Till forumet

Sanny Lindström
Jag vet inte vad jag ska tro om detta som figurerar i Hockeysnack just nu, jag menar man måste ju lita på en spelare och säger han att han inte kommer spela för Frölunda för vad vinner han på att ljuga? men samtidigt så litar jag på Uno för han brukar ha rätt och han går verkligen inte ut och sprider en massa tynga som han sedan får ta tillbaka för att de var helt felaktigt. Nej Uno vet vad han pratar om sanna mina ord, jag hoppas verkligen inte att Sanny gått till Rapperswill för synens skull för att sedan gå till Frölunda då har han begått tjänstefel och han är inte välkommen tillbaka. Men om detta nu är sant och Sanny kommer spela för Frölunda så förstår jag inte varför han måste göra på detta sätt att först gå till Schweiz och sen Frölunda? Vågar han inte stå för vad han vill? Eller har någon i Timrå IK gjort så att han blev tvingad att lämna? De lämnar många frågetecken och funderingar. Den enda som vet hela sanningen är Sanny. Jag hoppas verkligen att du är den spelare du utgav dig för att vara och inte en svikare som inte vågar stå för sina val här i livet. Jag tycker hela denna diskussion är infekterad hoppas den tar slut inom kort. Visa nu vilket lag som ligger närmast ditt hjärta Sanny. Nu är de upp till bevis, Hjälte eller Ryggradlös lögnare?
Kommentera

« · 1064902