Ambroo: Kanske. Jag minns faktiskt inte. Jag är långt ifrån säker på mitt påstående. Det kostar väl visserligen ingenting mer än jobbet att släpa dit den och hem att prova.
timrafanset: Skall bli intressant att se så många TIK-junisar på isen i kväll. Hoppas verkligen att de tar chansen. Sedan borde man sätta ihop junisarna med rutinerat folk och inte låta dom bilda en egen femma.
Sune: Ta du du emot från sossarna.Det har du gjort i hela ditt liv.Och tro mig det kommer du att få fortsätta att göra.För att vi får inte hoppas att allianstomtarna får ta över.Om det nu blir så då är det bara att ställa sig i soppköks kön.
ernie eagle: Hoppas det bara delas ut frukt då och inget politiskt bjäfs för då kan det ju bli böter som det blev för Umeå's damfotbollslag nyligen, hepp.......;-) Men böterna kanske drabbar laget i stan då....;-)
LingaN: Timråsupportrarna kommer att bjudas på frukt av Socialdemokraterna i Timrå innan nedsläpp mot Sundsvall Hockey på lördag ute på Gärde.
Kommunminister Sven-Erik Österberg medverkar också. Det är alltså ett gästspel vi får se likt det Lars Stjernqvist gjorde då han serverade kaffe i Timråtröja i Timrå Centrum vid en supporterresa.
Informationen kommer från Pernilla Eurenius som smsade mig om detta i förmiddags.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀