1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589722 inlägg · 6216 ämnen

SCA-cupen 2006

« · 743143 Till forumet

SCA-cupen 2006
Kan det räcka med en tråd för att täcka denna ishockeytävling?
Kommentera

Sv: SCA-cupen 2006

ståpäls: Det går också att ta med alla länkar i ett enda inlägg om du länkar dom direkt i fältet där du skriver.

Förresten någon som man kan lifta med till Gärdehallen från stan dit och hem? 

Kommentera

LingaN: Timråsupportrarna kommer att bjudas på frukt av Socialdemokraterna i Timrå innan nedsläpp mot Sundsvall Hockey på lördag ute på Gärde.

Kommunminister Sven-Erik Österberg medverkar också. Det är alltså ett gästspel vi får se likt det Lars Stjernqvist gjorde då han serverade kaffe i Timråtröja i Timrå Centrum vid en supporterresa.

Informationen kommer från Pernilla Eurenius som smsade mig om detta i förmiddags.

Slut på meddelandet.
Kommentera

ernie eagle:

Hoho....om du tror man tar emot nånting från sossarna så måste du vara helt bakom. Skulle vara det sista man gjorde..
Kommentera

ernie eagle: Hoppas det bara delas ut frukt då och inget politiskt bjäfs för då kan det ju bli böter som det blev för Umeå's damfotbollslag nyligen, hepp.......;-) Men böterna kanske drabbar laget i stan då....;-)
Kommentera

Sune: Ta du du emot från sossarna.Det har du gjort i hela ditt liv.Och tro mig det kommer du att få fortsätta att göra.För att vi får inte hoppas att allianstomtarna får ta över.Om det nu blir så då är det bara att ställa sig i soppköks kön.
Kommentera

ernie eagle:
Ja du kan ju behöva lägga på hullet lite grann.
Kommentera

Är det nån som vet hur mycket det kostar imorgon?
Kommentera

timrafanset: sittplats 120 vuxen 80 ungdom 40
Kommentera

Frisco: tack så mkt ;)
Kommentera

timrafanset: Skall bli intressant att se så många TIK-junisar på isen i kväll.
Hoppas verkligen att de tar chansen. Sedan borde man sätta ihop junisarna med rutinerat folk och inte låta dom bilda en egen femma.
Kommentera

Blir det overhead-flagga ikväll? Är det nånstans den passa in så är det i gärde.
Kommentera

Ambroo: Utan att ha mätt ståplats i Gärde så har jag en känsla av att flaggan är för stor.
Kommentera

JimmyH: Med risk för att jag är dum på riktigt nu, men har inte den använts därinne tidigare?
Kommentera

Ambroo: Kanske. Jag minns faktiskt inte. Jag är långt ifrån säker på mitt påstående. Det kostar väl visserligen ingenting mer än jobbet att släpa dit den och hem att prova.
Kommentera

JimmyH: Kan han varit den gamla, men den hade väl samma mått?
Kommentera

Ambroo: Ja både mått och utseende är exakt lika.
Kommentera

JimmyH: Då ska den funka. Den är absolut inte för stor... Tycker den ska med då den luftas allt för sällan.
Kommentera

Ambroo: Förra säsongen avslutade vi med att använda den varenda hemmamatch.
Kommentera

JimmyH: Hela förra sässen är svart. Jag kommer inte ihåg nånting... Sen om det är Lill-Ubbes eller lagets dåliga insats som står bakom det låter jag vara osagt.
Kommentera

JimmyH: Tycker givetvis overheadflaggan skall upp alla tre matcherna. Jag lurar på att gå idag men det verkar bli fler folk imorgon. Trumma idag?
Kommentera

Jag, GävleLasse och Bissett19 sitter på Scandic Nord och undrar om det kommer några Timråfans till matchen ikväll, hockey och öl, kan det bli bättre??
Kommentera

70 Rodrigues: Era smyg-tikare där...
Kommentera

70 Rodrigues: Fan, nu blev man ju sugen. Ifjol satt jag på Scandic och groggade med 65selander och 66Berglund. Jag gav även Jan Simons ett par nya träskor som jag hittade i ett hörn. Men nu sitter jag med några transparanta strängar på överläppen. Grogg nu skulle nog få ödesdigra kosekventer
Kommentera

70 Rodrigues: Tjena Tony Tiger! Klart jag kommer om du framför "Can´t help falling in love".... ;-)
Kommentera

1 timme kvar till nedsläpp..

Nån som har laguppställningen?
Kommentera

Uddan:
Timrå IK

35. ASPLUND, Johan

Goalkeepers

99. SÖDERSTRÖM, Petter

1st Line

7. SVEDBERG, Johan

29. LOTVONEN, Kimmo

71. HEDSTRÖM, Jonathan
32. HAHL, Riku
27. PÄRSSINEN, Timo

2nd Line

36. STYF, Pär

18. NYBERG, Magnus

10. SUNDH, Oscar
14. SJÖLUND, Niklas
12. CARLSSON, Robert

3rd Line

2. MOE, Erik

30. KOKKO, Petri

24. NILSSON, Magnus
17. ANDERSSON, Johan
19. SVENSSON, Björn

4th Line

23. KUPEC, Martin
15. ERIXON, Christopher
22. ÖSTERHOLM, Henrik
Kommentera

moerte: Skulle vilja Styf spela me Lotvonen istället för Svedberg.

Men ja saknar Koskinen ska inte han vara me? Träffa han idag å han sa inget om att han inte skulle spela..

Aja bara hålla tummarna nu då..
Kommentera

moerte: Schysst 1:a femma! Rolig 4th line också. Lite förhatligt att man missar kvällens match, men förmodligen lär väl formationerna se snarlika ut i morgon.
Det var i alla fall ett gäng med juniorer, roligt!

Forza Timrå!
Kommentera

Bra matchrapport Jimmy.
Kommentera

Vi hade kunnat förlorat vår tränare igår. Länk.
Kommentera

LingaN: Var på jobbet när olyckan inträffade... Enligt en av mina arbetskamrater var det kö ända upp i höjd med Bergeforsparken och kanske längre t.o.m.
Kommentera

Har slagit vad med en ytterligare kompis att det blir slutsålt idag och han sätter emot på 20 kronor. Självklart att jag vinner, eller?
Kommentera

LingaN: Jag tror det blir 3124. Inte fullt alltså.
Kommentera

Spelarbetyg igår:

+++++ - Björn Svensson
++++ - Johan Andersson
+++ - Magnus Nyberg
++ - Kimmo Lotvonen
+ - Riku Hahl
Kommentera

Såg på nordicbet i morse att det går att spela på SCA cupen.
Timrå stod i 1.60 för vinst mot bobcats....ladda grabbar ;-)
Kommentera

TIKbiff: Du sätter ju lätt septemberlönen på en Timråseger, eller hur? Några tusenlappar i vinst blir det väl ;-)
Kommentera

Dream Team:
Som att sno godis ifrån en snorunge,,,
eller som att sno Hedström ifrån Skellefteå,,,,Skitlätt ;-)
Kommentera

TIKbiff: 1.50. Sätter nog 200kr på sundsvall :-)
Kommentera

TIK.BOBB 6-1
Kommentera

30: Nej, Jonte sätter bara ett fladderskott från egen blå idag. 5-1 blir det!
Kommentera

Dream Team: 4-3 till Sundsvall. Jonte får matchstraff efter att spöat på Puncochar
Kommentera

Dream Team:

Nä 6-1 sista en backhandflipp i taket av en junis
Kommentera

65selander: Ja, att döma av den "nya" regeltolkningen så lär dagens match, med tanke på att det nog lär kunna hetta till en del, klart kunna bidra med ett eller ett par matchstraff. Iom att det har erbjudits innebandy på is såhär långt i några relativt snälla matcher så har väl dagens derbymöte ett på förhand lite annat upplägg.
Kommentera

Finns det någon som känner till de tidigare vinnarna av SCA-cupen? Det räcker med vinnarna i turneringarna efter 1990. De från 1974 och framåt har jag redan.

Kommentera

någon som vet om det är samma uppställning som mot brynäs? Finns det någon bra sida så man kan följa matchen?
Kommentera

timraw: Ja här har du lite statistik
Kommentera

Det är hårda bud i dynggärde redan en flock utv.
Kommentera

« · 743143