Grabola: Han har hyllat Timrå flertal ggr genom säsongen och massvis när vi gick upp senast. Tror som nån innan nämnde. Han fastnar för underdogs och blir enormt enkelspårig därefter.
Woody: Timrå skjuter 40 skott i flertal matcher i rad. Då är det bra täckningar av VIK. Nu får VIK 2 skott i samma byte. Då kallas det bombardemang fast skotten aitter i täck.
Så pissless på Västervik. Vill bara få slut på den här semin, och förhoppningsvis få möta Björklöven i finalen. Dom vill i alla fall spela hockey.. Det kommer passa Timrå väldigt bra.
Propagandus: Haralds största problem är att han inte kan kommentera en match neutralt, han väljer alltid ett lag som får hans hyllningar och det andra blir i bästa fall bortglömt lite eller så fokuserar han på allt de gör dåligt. Det blir ingen balans och därför som så många fans tycker att han hatar just deras lag.
Sputnik: Nu vill jag se spelförstörande tillägnat världsmästarlaget Västervik. Kör upp puck i off zon och brunka färdigt matchen i sargen där. Döda tid och tråka sönder VIK så kanske vi får lite lovord av Harald..
Labban: Harald berömmer Västerviks box, dom har ju bara släppt in mål i 50% av sina boxplay idag 🤔
Idag tycker jag för övrigt att Hardegård är minst 50% bättre än vad han varit dom tidigare slutspelsmatcherna. Han får igenom skotten, han är inte lika velig och han tar ju faktiskt lite mer initiativ också.
Labban: Det känns stabilt. Det ska mycket till för att Vvik ska vinna ikväll. De måste ha tur och få in en puck. Hoppas Timrå gör 3-0 och stänger matchen. Det går inte att slappna av än.
bar mofftak: jo med tanke på att han skjuter över 8 gånger av 10, o dom andra 2 gångerna i täck så att pucken studsar ut i mittzon. Tycker Lindelöf borde få chansen i första PP. Däremot klagar jag inte på Hardegård i övrigt, men powerplayplatsen borde han snart ge bort.