1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590727 inlägg · 6217 ämnen

Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK

« · 2175727 · » Till forumet

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Hehe, jo förlora skotten 20-1 och om vi gör det enda målet ämdå så klagar man ju inte heller. 😉
Låst ämne

Sputnik: Viktigt att få hål på Marmeladen också. Han är bra. Vill helst inte att han gör en sån matchserie som Endre gjorde
Låst ämne

Hassan: Marmeladen är nog det största hindret, han kan nog ta dem hela vägen till shl om han fortsätter vara lika bra.
Låst ämne

hockey_21: iofs 1 april idag så .....
Låst ämne

Andersson: Västervik har ett gäng vassa målskyttar och en grym målis, det kan räcka långt..
Låst ämne

hockey_21: De kommer bli en klurig serie ja . Men Västervik till SHL ? Då krävs de 100% från alla , samt en del tur
Låst ämne

kulltorp: Imponerande, då hade Nubben ett par äss i rockärmen trots allt... 😜
Låst ämne

bara spelarna går ut och gör jobbet och inte underskattar motståndet. Det är en sak att vi supportrar tycker det känns bergsäkert (nåja) men dessa tankar vill jag inte ska finnas i någon av spelarnas huvuden.
Låst ämne

Andersson: Västervik till SHL,, och sen ramlar Brynäs eller HV ur! Vilken jäkla allsvenska det kan bli! 😄👍
Låst ämne

GAMEDAY
❤️🤍❤️🤍
Låst ämne

11,5 timmar till nedsläpp.
Låst ämne

hockey_21: skulle bli mäkta förvånad om Vvik slår ut Timrå över 7 matcher. Men större under har ju skett. Som Timråit får man nog vara ödmjuk. Dom fyra bästa lagen är kvar och det gäller att våga vinna! Plus flyt! Puhh..
Låst ämne

mikenomad: Ja å en rivstart mä en rejäl äggtoddy ida!!
Forza Timrå IK mot SHL 😂🎉🎶🐣😇☀️🥃🥳
Låst ämne

SMÅLAND: Match idag, hoppas grabbarna tar med de positiva sakerna från sista matchen mot AIK. Hoppas även att PW fortsätter skjuta de där snabba skotten han fick till i nämnda match.
Låst ämne

Lub: Lycka till! Ska kika på matchen. Hoppas på underhållning i världsklass.
Låst ämne

Costanza: Allt är som bekant relativt. Jämför man med vad du är van vid är det mesta världsklass
Låst ämne

mikenomad: Jag är van vid världsklass, så nu blev man taggad inför nedsläpp.
Låst ämne

Ja pga den rådande Convid pandemin så ställde ” Sheriffens ” far och ja in resan till match!😔
Ett förbannat tråkigt beslut,men resa 80 mil ä int relevant nu!
Vi åk vi ett annat tillfälle! En få sitt i hemmabaren å se matchen mä å den öppna kl 12 mä försnack och Lönnå å godrikka!
Välkomna! 🎶🥃😇🥳🎉( Dock bara 8 st )
GE OSS FRID OCH VINN IKVÄLL 🙏
Låst ämne

Då sitter jag på kneget igen och ny matchserie idag. Även idag finns flera funderingar.. Ska vi sopa banan med Västervik eller kommer Oskar Drugge skjuta upp Västervik till SHL? Kommer Jonte vissa att han platsar i NHL? Ska Lööke få det att lossna?
Låst ämne

Costanza: Du får vänta till hösten på världsklass! Det här kommer att bli målsnålt och låsta positioner!
Låst ämne

Tom Topp: ja denna match kommer bjuda på underhållning för alla som gillar skräckfilm. Ni vet när nån i soffan skriker "nej gå inte in där" eller "akta! Han är bakom dig"
Låst ämne

Man ger vad man kan...hoppas nu att laget ger allt de kan på isen ikväll. Forza Timrå!
Låst ämne

Fredde är ute o knallar väst på stan och såg mycket harmonisk och glad ut med sitt sällskap. Gott tecken det!
Låst ämne

Taggad! Har käkat taggtråd och puck hela dagen!
Krossa allt o alla!
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0:"Det viktigaste är att få ner Timrås fart, ha trygghet i egen zon och komma ur den på ett bra sätt" säger VVIKs tränare Karlin inför dagens match.

VI borde nog sasta på hård forechecking och försöka få upp farten så mycket som,
möjligt med våra speediga spelare. Viktigt också att vi spelar disciplinerat och inte bjuder dem på onödiga utvisningar samt minimerar misstagen. Tror att laget som har den bästa defensiven och vinner kamperna framför målen tar hem matchserien.
Låst ämne

Matsg: Lycka till idag, även om jag håller på Västervik så vore det roligt om ni och vi gick till final. Känns som dom två bästa lagen!
Låst ämne

JoseGonzales: Otäckt att du håller på Västervik ... Egäntlijen . Men ja tycker att de ska vi grisfritt i finalen så se till å slå ut BIK nu .
Låst ämne

Tragiskt nog börjar jag jobba när matchen startar, jag hoppas ni andra får se en bra match och att jag kan glutta lite på den ibland. Tillsammans mot nya mål, tillsammans mot SHL.
Låst ämne

Dagens laguppställning. Gretzky är bänkad. :(
Uppladdat:

450x300-pappa.jpgpappa.jpg

Låst ämne

rabon: samma uppställning som grundserien omgång 7 . Kan funka
Låst ämne

Matsg: ja vi ska komma ihåg att AIKs PP var katastrofalt dåligt (och vårt bp ganska bra) så vi ska nog inte sitta lika mycket i utvisningsbåset som förra matchserien. Tror på 3-1 seger idag.
Låst ämne

rabon: När fan stod Blomman uppställd som center senast? November? Det var en överraskning. Tror inte Karlin haft med det i beräkningarna.
Låst ämne

Knylan: Semifinaldags! Som vi har längtat. Självförtroende sen senaste matchen. Gå ut och kriga hem en vinst!

Forza Timrå IK mot SHL!
Låst ämne

Knylan: Blomman som center istället för Olofsson, tror jag kan bli ett genidrag. Fighten framför eget mål för Blomman mycket bättre än Olofsson. Fighten framöver eget mål kommer vara det som avgör om vi går vidare eller inte, och dessa fyra centrar kommer ta den rollen ihop med backarna varje byte.
Låst ämne

lungan: Nu börjar det.
Timrå IK mot SHL.
Låst ämne

Hur bra är eran målvakt Johansson?
Låst ämne

Kriga , in på mål , ta kampen . Kvällens nycklar . Sen gör det ingenting om man Knäcker marmenlind heller
Låst ämne

S-vikaren: solklar topp 3 i serien , kanske tom bäst . Inte orolig för 5 öre på den fronten
Låst ämne

Giv oss frid! vinn, vinn, vinn, & vinn boys!
Låst ämne

Andersson: provar köra med slutspelshalsduken på. Har vi inte gjort mål efter första perioden tar jag av den direkt och provar en gammal med örnen på. Inget mål i andra perioden och jag provar en matchtröja från säsongen 14/15. Har vi sedan förlorat så har jag åtminstone gjort allt i min makt.
Låst ämne

S-vikaren: Hur lång är en meter? Jag skulle säga att han är 74 bra på det mesta.
Låst ämne

Hassan: Hoppas det lossnar för madsen nu när de drar ihop sig lite ....
Låst ämne

Andersson: Wessner 😳🙄
Låst ämne

Lub: Ryser av olust.
Låst ämne

Lub: Hur fan kan han få döma matchen om vilka BIK ska få möta i final?
Låst ämne

bar mofftak: bäst av 7 med W . hua
Låst ämne

Olle: tar av mig halsduken direkt.
Låst ämne

bar mofftak: Eller hur, är som att Pelle Hallin skulle döma Björklöven-Bik..
Låst ämne

bar mofftak: Björklöven tar 4 raka och Wessner hoppar av slutspelet
Låst ämne

Men va kul att Västervik fick med sig vessner till Timrå...
Låst ämne

« · 2175727 · »