1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 593036 inlägg · 6213 ämnen

Senaste nytt!

Sv: Senaste nytt!
htikare: Kan det måhända vara så att signaturen Springsteen verkligen är Ernst Billgren? Båda kan med små medel skapa stor uppmärksamhet, göra höna av en fjäder.

Springsteen: Kan det vara.. N. Wikegård till 90% klar för näs......ta session av Lets danse..

LingaN: Glömde.

eltifoso: I länken hittar du en jäkligt skön och gammal intervju/krönika av Magnus Sjöstedt med Wikegård. :)

-Robban-:
Men då hade vi väl lyckats med uppsåtet? Att få motståndarnas tränare ur balans.

-Robban-: Har för mig att det var Wiken, efter matchen som han gav klacken det långa fingret!

eltifoso: Utalandet om studielånet kom väl från Johan Thornberg när han spelade i malmö efter en förlust mot Timrå.minns bara att han var jävligt störd på klacken

sargad:
Jag tror att han är klar för en semesterresa till våren.

Springsteen: När man synar Bruce'ans inägg i sömmarna så skriver han inte någonstans att Wikegård ska träna Timrå. Läs noga igenom hans inlägg och se att Wikegård likaväl kan vara klar för.. tja.. melodifestivalen eller något.

Springsteen: Samme Wikegård som dissade hela timrå stå med sitt berömda uttalande om studielån?

Per HApps: Inge Björk !!!!

Springsteen:
Enligt vilken källa då? Thomas Johansson eller Nubben? :)

Laken: Han är klar !!!!

Laken: Att han har sågat Backlund behöver inte betyda något. Men att det skulle bli han känns inte så trovärdigt.

Springsteen: Så du menar du fullt allvar att Wikegård som just totalsågat Johan Backlund på sin blogg med största sannorlikhet blir Timrå IKs nya tränare... Nja, jag har svårt att tro det.

Boorken vore ett spännande alternativ, men sätter han Robban i frysboxen, då slutar jag gå på hockey!

Laken: Trovärdiga uppgifter !!!!

Springsteen:
Bara 90%? Sigrid brukade vara fäääärdig till 100% :)

Springsteen: Jag är skeptisk till dina uppgifter. Till exempel vilka källor åsyftar du?

Springsteen:
Ja, han har precis gått om El Maco.
Men det är jämt mellan dom och Uffe Dahlén.

Senaste nytt!
Nicklas Wikegård är till 90% klar till nästa ses.........enl väl infor källor !!!

« · 820070