1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590556 inlägg · 6217 ämnen

Senaste nytt!

« · 820070 Till forumet

Sv: Senaste nytt!
htikare: Kan det måhända vara så att signaturen Springsteen verkligen är Ernst Billgren? Båda kan med små medel skapa stor uppmärksamhet, göra höna av en fjäder.
Kommentera

Springsteen: Kan det vara.. N. Wikegård till 90% klar för näs......ta session av Lets danse..
Kommentera

LingaN: Glömde.
Kommentera

eltifoso: I länken hittar du en jäkligt skön och gammal intervju/krönika av Magnus Sjöstedt med Wikegård. :)
Kommentera

-Robban-:
Men då hade vi väl lyckats med uppsåtet? Att få motståndarnas tränare ur balans.
Kommentera

-Robban-: Har för mig att det var Wiken, efter matchen som han gav klacken det långa fingret!
Kommentera

eltifoso: Utalandet om studielånet kom väl från Johan Thornberg när han spelade i malmö efter en förlust mot Timrå.minns bara att han var jävligt störd på klacken
Kommentera

sargad:
Jag tror att han är klar för en semesterresa till våren.
Kommentera

Springsteen: När man synar Bruce'ans inägg i sömmarna så skriver han inte någonstans att Wikegård ska träna Timrå. Läs noga igenom hans inlägg och se att Wikegård likaväl kan vara klar för.. tja.. melodifestivalen eller något.
Kommentera

Springsteen: Samme Wikegård som dissade hela timrå stå med sitt berömda uttalande om studielån?
Kommentera

Per HApps: Inge Björk !!!!
Kommentera

Springsteen:
Enligt vilken källa då? Thomas Johansson eller Nubben? :)
Kommentera

Laken: Han är klar !!!!
Kommentera

Laken: Att han har sågat Backlund behöver inte betyda något. Men att det skulle bli han känns inte så trovärdigt.
Kommentera

Springsteen: Så du menar du fullt allvar att Wikegård som just totalsågat Johan Backlund på sin blogg med största sannorlikhet blir Timrå IKs nya tränare... Nja, jag har svårt att tro det.
Kommentera

Boorken vore ett spännande alternativ, men sätter han Robban i frysboxen, då slutar jag gå på hockey!
Kommentera

Laken: Trovärdiga uppgifter !!!!
Kommentera

Springsteen:
Bara 90%? Sigrid brukade vara fäääärdig till 100% :)
Kommentera

Springsteen: Jag är skeptisk till dina uppgifter. Till exempel vilka källor åsyftar du?
Kommentera

Springsteen:
Ja, han har precis gått om El Maco.
Men det är jämt mellan dom och Uffe Dahlén.
Kommentera

Senaste nytt!
Nicklas Wikegård är till 90% klar till nästa ses.........enl väl infor källor !!!
Kommentera

« · 820070