1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590955 inlägg · 6217 ämnen

SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn

« · 1966503 · » Till forumet

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nisse på Mon: det är ju bara om vi klarar oss kvar som truppen blir ett problem. Åker vi ur så lär väl alla spelares kontrakt lösas per automatik?
Låst ämne

Hockeyoraklet: Synd att Jalle är tillbaka. Annars hade vi haft en chans nu. Och VARFÖR spelar vi inte med det här tempot från start för en gångs skull?
Låst ämne

The great one: Plocka Svedberg och valfri gubbe till så vänder vi
Låst ämne

KiefD: Inte lätt när målvakt backar tränare inte kan bättre fy satan viket pajas lag viker ner sig hela tiden och GRODAN måste in på dårhus minst 10år på måndagkväll om inte han ändrar i laget o spelsätt
Låst ämne

JonteD: Jajamensan den satt!!
Låst ämne

äntligen
med stuts
jaaaaaa
Låst ämne

Sthlmtimrå: Vi har spelat bättre hela tredje i 5-5, sen är det ett jävla skitmisstag som vanligt som ställer till det.
Låst ämne

Perro: fel av mig allt är Nubbens fel som inte tagit bort freddan som i din tur fortsätter ha Svedberg kvar i mål.....
Låst ämne

Svedberg ligger på samma usla procent nu som i serien. Tack Freddan att du inte vågade matcha fram Brattis under serien. Säger FBK borta hur stabil han var och hur han misshandlats under säsongen. Men det är ändå inte Svedbergs fel utan det är spelsystemen. 55 omgångar o Freddan har totalt misslyckats.
Låst ämne

The great one: jalasvaara är så långt före Thelin i det där läget men han är ju långsam som en finlandsfärja.
Låst ämne

Iko är så mycket bättre än oss i 5 mot 5 spelet . De drar heller inte på sig utv. Vi ligger illa till!
Låst ämne

Stänk in en puck nu för fan!!!!!
Låst ämne

TimraStockholm: oavsett serie nästa säsong måste det städas både bland spelare och coatcher. Så jävla uselt.
Låst ämne

Nu får vi fylla ladan och tömma tankarna på måndag!¡!!!!!!!!!!!
Låst ämne

Avgå hela jävla bunten
Låst ämne

KiefD: Håller med, där måste han ju poke-checka med klubban iaf och försöka, nä han ställer sig och täcker första stolpe bara och sitter inne i mål, och Jalle ska vi ju inte ens prata om, vi förlorar på såna dåliga jävla misstag.
Låst ämne

The great one: Svedberg, hardegård och Jalasvaara players of the game. Nötter!
Låst ämne

Synct: lätt å skylla detta på jalla. Ställ er feågan varför Svedberg sätter sig vid stolpen direkt. Är inte lätt å följa med i en förflyttning om man sitter på arslet. AL0LT ÄR SVEDBERGS FEL...0
Låst ämne

JonteD: Nomad o Öndulat vi träffs i kapellet på måndag !! Ni känner igen mig på min blåa hockeyhjälm!!
Låst ämne

Inte en chans i helvete att vi tar detta hemma på måndag. Grattis Oskarshamn
Låst ämne

Jaha då blir det 7 avgörande då
Låst ämne

Synct: Ena sekund, hopp, andra totalt mörker. Jävla skit att vara Timrå supporter.
Låst ämne

Ångestens mamma på måndag. All press på oss. Tack o hej.
Låst ämne

Synct: Alltså vi gör en bra bortamatch tycker jag. Men vi är ju så klantiga framåt och bakåt..
Låst ämne

kulltorp: ta ut Svedberg nu så blir det minst 5 i baken...fy fan..
Låst ämne

Vi har en målvakt som inte räddar ett enda skott mer än det som går i magen. När det inte kommer några returer ser det bra ut. Fy fan.
Försvaret måste får göra några misstag ibland.
Låst ämne

NIKLAS FÖR HELVETE VAD ÄR DET FRÅGAN OM?!?!?!?!?!?!?!?!?!? MAN MÅSTE VÄL ÅTMINSTONE FÖRSÖKA
Låst ämne

kulltorp: Janne din jävla kluns
Låst ämne

Jalasvaara skulle ju inte fått byta om efter sin avstängning. HUR kan man vara SÅ långsam? Det är så pinsamt dåligt.
Låst ämne

roger_sundsvall: Janne Varskaduvaara
Låst ämne

Sputnik: Vad håller man på med!!!! Herregud burskydd i 2 min. Sen såseri av Jalle.
Låst ämne

JonteD: jävla sopbackar
Låst ämne

bra gjjort!!!
jävla looooooser
Låst ämne

Modano: Vad är det för primadonnor som åker runt i rödvita dräkter?? Kör för i helvete. Stänk dit några kassar!
Låst ämne

Va fan gör glidar fröken Olofsson på isen in med Kaijser för helvete
Låst ämne

TimraStockholm: Va fan nu ser de ju ut som det är ett shl lag på plan iaf!!! Fortsätt så!!!
Låst ämne

Timråit H-sand: Kämpa för gröningen.

Ikväll fixar vi det.
Låst ämne

Sthlmtimrå: Ska inte skämta om sånt ...😈!
Låst ämne

Tid för hjältar
Ja tro vi tare
Låst ämne

Sthlmtimrå: jag tycker vi pissar bort matchbollen med uselt försvar och tveksamt målvaktsspel.

En period kvar nu att återupprätta hedern.
Låst ämne

Sthlmtimrå:

Förstår frustrationen när han släpper enkla puckar, men den nyanserade bilden är ju att han räddat er i tidigare matcher när iko varit riktigt bra.

Den största skuggan ska inte falla på svedberg, finns ju betydligt fler backar och forwards som varit sämre.
Låst ämne

Hockeyoraklet: jag tycker vi klagar för mycket på Svedberg . Enligt mig själv så tycker jag Svedberg har varit bra under hela kvalet . Han räddar oss lite .
Låst ämne

VI VINN IKVÄLL!!!
SAGOLIKT TRYCK I TIMRÅKLACKEN!!!!
VI ÄR TIMRÅ IK OCH VI GER ALDRIG ALDRIG!!!!
Låst ämne

Signature: På ett sätt är det helt sinnessjukt att vi har läge att avgöra den här matchserien idag. Från sekund ett av matchserien så har vi haft ett klappkasst försvar (godkänt betyg i max 2/6 matcher), vi har en målvakt som varvar snygga parader med att mer eller mindre kasta in puckar i egen kasse och vi har en offensiv som bränner massor av målchanser.

Hade vi mött leksand, mora eller kanske rent av AIK så hade vi redan varit nere i allsvenskan vid det här laget.

Med det sagt så är det bara att blunda och be till högre makter att killarna fixar det här i tredje.
Låst ämne

Jari Kapanen: tycker Rensfeldt har tacklat också, men resten måste tackla mer, så deras backar blir mer rädda/stressade.
Låst ämne

Signature: Väkommen till klubben. Han innehar alla simborgamärken man kan ha. Som sagt han har inte varit den matchvinnarmålvakt vi behövt denna säsong. Har sett likadant imut hela säsongen. Freddan som har varit så fruktansvärt feg och satt sig i denna situation. Nu kan man inte slänga in Brattström som är kall i detta läge. Brattström va bättre när han fick stå men Svedberg får stå tack vare sitt namn.
Låst ämne

Tikarn97: Jag hoppas och ber att vi vinner ikväll, mitt psyke klarar inte av fler perioder. KOM IGEN TIMRÅ!
Låst ämne

bar mofftak: Nu måste Freddan vakna, in med Brattström så kan det gå.
Låst ämne

Ni hörde Wedda, Oskarshamn blir överkörda i 3:e!
Låst ämne

Är det uttalat att alla utom Emil Berglund inte får tackla?
Låst ämne

« · 1966503 · »