Nu är jag garanterad att ni tar det. Lastade in lite pengar på Timrå vinst vid fulltid eller sudden vid 4-2. Då ni hade en fin period i matchen. Kommer bli ett bra spel.
Nu jävlar måste vi vinna. Jag tror ärligt talat inte att jag orkar med en game 7 om man ser till den djupa ångest och höga puls jag upplevt så här långt i matchserien. Torsk idag så är det dags att fundera på återtåg till SHL.
Jag har PGA nervositeten slagit på och av matchen under hela kvällen, hittills har jag sett 4 av målen. Alla Oskarshamns... Jag kommer inte slå på igen.
Synct: Låt det bara vara över nu! Vilken jävla resa. Och Palmberg gör två mål, han sticker då fram hakan precis när det behövs som mest. Det är ju så synd att Wedin inte får sätta den där chansen han får med sekunder kvar av tredje, det hade blivit en välkommen hjältesaga.
Hockeyoraklet: det där va ingenting ! Helt ärligt så tycker jag domarna har hållt en helt kass nivå den här serien . Tur vi har dem , annars hade vi åkt ut för längesen .
uhahl: fast det är i stort sett hela laget som skulle behöva sitta på läktaren. Svedberg är sämst som hela laget i övrigt. Nubben har misslyckats bygga ett SHL-lag.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen