The great one: Freddan, Brattström, Svedberg och hela föreningen känner nog själv att denna match inte hade behövts spelats. Men nu valde Freddan att låta en iskall Svedberg stå 6 matcher, nu är det försent. Tack Fredrik.
Det var en chansning som inte gick hem. Skillnaden är Brattström ändå när vi ska summera och det är freddans ansvar.
Tyvärr så får vi väl bara behålla Molinder i denna trupp och Hållander, Wedda, Kinnval spelar i SHL. Kommer inte följa den ligan om det så dröjer 18 år.
Hockeyoraklet: ja OIK kan ju alltid värva Madsen som center... Godnatt. Skönt och bli utspelade ur SHL av ett lag som kommer gå till historien som sämst ever.
Dessutom, 0-2...KHK-Timrå all over. Klart vi skulle åka ut så...stod skrivet i stjärnorna.
The great one: Nu vill jag inte höra att man har si och så många miljoner på kontot. Man har med vett och vilja snålat sig ur SHL. Fy fan vad ynkligt..
Hockeyoraklet: Dessa så kallade SHL spelare. Fan. Jag längtar ändå tillbaka till Hockeyallsvenskan. Då hade vi supportrar kul, denna säsong har vi en lång pina från tv-soffan.
Sputnik: Klart jag gör. Jag håller ju med. Skulle bara föredra positiva vibbar av att gå in här i stället för 30 inlägg med samma klagomål. Just nu i alla fall.
Brattström såg betydligt bättre ut i upptakten till kvalserien också. Jag förstår att man kanske ställde Svedberg i match ett - han är ändå uttalad förstamålis - men när han sen sjabblar in en eller ett par puckar per match och fortsätter att få chans på chans på chans ifrån tränarhåll är fan tjänstefel.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.