Bragd-Birger: Skönt att kunna skämta mitt i allvaret 🤗 Våga spela ända in i kaklet nuu. Det kompat med Lill-Kenta filosofi så kanske det finns en Strimmas möjlighet att lugga KHK på en poäng. K ä ä ä m p a a....
DJ Hemp: Håller med, men tyvärr följer de regelboken vid vår 4-min utvisning. Fjantigaste regeln någonsin, speciellt när den orsakas av en skottrörelse..Det där måste utvecklas.
det är troligen inte positivt för oss alls om ni går upp men jag har ändå svårt att inte hålla på er i den här serien, gosse va skönt det måste vara för er om ni går upp.. sjukt mkt som stor på spel. ingen vill ju ha KHK i HA! kämpa timråiter!
Domarinsatsen ogillas å det grövsta och får mig att stundtals lämna TV-soffan i ren frustration. Men det är bara vi som har gjort det allra viktigaste hittills.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·