Redigerad kommentar
Timrå Icon: Förstår att det värmer i ett TIK-hjärta att höra kommentaren om Anders Lindbäck i SVT: "Den före detta Brynäsreserven"
Det är säkert en sammansvärjning mot Timrå att man inte nämnde Timrå som senaste klubbadress...
Ambroo: Han är nästan löjligt ärlig och öppen den där Flint Andersson. Linkan må ha lyckats sisådär med mycket men det finns något värdigt i att han ändå håller supportrarna och utomstående borta från hans riktiga avsikter och tankar. Flint låter som någon gammal hederlig eliteprospect-runkare som skulle kunna härja här på HS.
Redigerad kommentar
Kul idé, i Klotens souvenirshop kan man, som julgåva, köpa fotoramar tillverkade av spelarnas kasserade hockeyklubbor.
Redigerad kommentar
Ambroo: Lite större tryck på den första så skulle jag köpa direkt. Kan bli den nya tröjan för krogen.
När Färjestad skippade sitt lila samarbete hände väl något. Helt plötsligt fick supportrarna en rätt skaplig kollektion att köpa in sig på också och nu är väl deras klack en av de bäst klädda i ES. Snabb vandring från att varit utskrattade clowner med ansiktsmålning bara för några år sedan.
Blizzard: Det där bäddsetet vete faan om det var snyggt, såg mer ut som en färgkräkning.
Samtidigt så verkar ju AIK ha någon form av samarbete med Lyle & Scott rörande en särskild kollektion.
Redigerad kommentar
Eller den här designen för supportern som känner sig kluven inför sitt lag.
Hahl Bundy: En ytterst enkel t-shirt idé. Denna text men bilden ersatt med Le Mat...
Ambroo: Det är väl just det där med att få folket till arenan för att spendera pengar som man är dåliga på, det är väl nästan som att "äh, det är inte alls dyrt att gå på ishockey, titta bara på priserna i USA, så vi kan gott och väl höja mer". Jag skulle kunna tänka mig att priset på min sittplats som "inte skulle höjas mer än nuvarande nivå" ökat med 25% på ett par år.
Gör en drive med gratisbiljetter på vissa ställen där man vet att det är svårt att sälja platserna, väl på plats gäller det sedan att förmå folk att motionera plånboken flitigt, inte för att de känner sig tvungna utan för att man hittat en ny oas. Varför inte satsa på kvalitet även i snabbmaten och inte bara halvljumna burgare och urvattnad korv.
Se till att årskortsinnehavarna känner sig utvalda och vill förnya sina platser och inte enbart genom en apful mugg tillverkad av en blind analfabet utan genom särskilda aktiviteter med mera. Kanske en kväll med "Ställ stjärnorna mot väggen-frågor" eller en stilfull kollektion enbart för årskortsinnehavare.