Redigerad kommentar
Avdelning noll självinsikt?
"– Det är deras beslut och jag kan bara lära mig av det och gå vidare. Men jag tycker att de gör ett misstag, säger Ridderwall till Nerikes Allehanda."
"– Jag har varit sjuk ett tag och mina blodvärden har inte varit det bästa. Är det deras motivering så fine, men jag kan garantera att jag orkar spela på den här nivån"
Redigerad kommentar
Blizzard: In med Corso, han och Nordgren kan säkert leka bra ihop.
Nordgren lägger grymma passningar men ingen kan förvalta dem som det är nu.
Önerud blir bara mer menlös för varje match, han som skulle vara så jäla vältränad är ju värre än en mjukost.
Hedström och Hallin körde med rätt inställning ikväll, synd att det inte var fler...
Moe är klar för bobbarna i ettan. Helt otroligt vad det gick utför snabbt för honom. Då elitserien och JVM, nu division 1-hockey.
73Sjöbba:Jag fattar inte...
Jag fattar verkligen inte...
Det finns varken rötter elller fötter i varesig domarnas eller disciplinnämndens beslut. None whatsoever!
Redigerad kommentar
Mattias Wardström |
Redigerad kommentar
Dags att skapa denna tråd nu när det börjar komma rykten om kommande säsong. När jag skriver detta är det högst oklart vilken division Timrå IK kommer att spela i, klart är dock att vi lär få uppleva en Silly Season förutsatt att vi inte går i konkurs.
Kan inleda med att säga att jag tycker vi ska släppa Robinson, han är inte värd de pengar han kommer att kräva efter denna säsong, överlag är han överskattad både offensivt och defensivt. En kvick arbetsmaskin men med för dåligt skott. Han klarar inte positionsspelet framför mål särskilt bra mycket på grund av hans längd och sin dåliga styrka.