Tikkare: Skatboet, haha! Det var fan kul. Stefan och Amanda har nog ett viktigt MoDo-möte nu med Widebro och Foppa. Vi borde nog få den största delen av de 196 miljonerna. Det tutar bara upptaget för Loob...
The great one: tycker han har många verktyg för att bli en bra poängspelare, håller inte med om att han inte ska få fler chanser och har förbrukat sina då han bara är 21. Känns som att han skulle kunna få en riktigt bra utväxling hos Timrå bara han får chanser och lite mer självförtroende.
Kanske Fjellström blir kvar i Timrå? Frölunda tackar nu av åtta spelare officiellt, inget av namnen kommer som en överraskning.
Det handlar om Brandon Gormley, Rhett Rakhshani, Karl Stollery, Oliwer Fjellström, Arvid Söderblom, Jacob Peterson, Jacob Moverare och Samuel Fagemo.
Jacob Moverare och Samuel Fagemo ska till Los Angeles Kings – Sportbladet har avslöjat både att Jens Peterson ska till Färjestad och att Arvid Söderblom ska till Skellefteå.
Nisse på Mon or: Fjellström! Fullständig spekulation från Nilssons sida förvisso, men jag håller med honom. Det borde ligga hyfsat nära till hands. Inte helt lätt att bedöma Fjellström utifrån det lilla han hann visa upp i år, men jag förutsätter att Nubben scoutade väl inför den här säsongen.
Gällande STs rykten så kan jag tänka mig att de lär ha några på lager med tanke på att de portionerade ut Lööke och Hardegård med någon dags mellanrum bara. Kontraktsförlängningarna lär väl börja dugga tätt så fort saker och ting börjat lugna ner sig på samhällsplanet.
SMÅLAND: på tal om något helt annat, såg att wennerholm tippade allsvenskan 20/21. Gissa vart han tippade Timrå? Jo på en smickrande 7nde plats😂
”Är jag överdrivet pessimistisk här? Varför i så fall? Jo, för att Timrå kommer att förlora de sex miljoner de hade i fallskärm från SHL vintern som gick. Det är allvarligt. Ännu värre är att de förmodligen tappar sin frälsare Jonathan Dahlén. Jag kan omöjligt se att han blir kvar i Timrå efter en ny succésäsong och en karriär som pekar åt ett helt annat håll än att spela allsvensk hockey. Det kan vänta en kall vinter i Timrå”
Öndulat: precis ja det är ju artister som folk vill gå och se på matcherna och som skapar intresse. Tyvärr växer de inte på träd men vi har ju Klasen och Omark på senare tid. Hoppas verkligen vi får ha Dahlén kvar en säsong till.
Ja måste tyvärr meddela att suPpoterresan " Töm å Glöm " till Tallinn den 1-3/5 är inställd pga Corrona! Ja beklagar verkligen detta rabbuslingar.. Vi får ta att o höst..innan dä börj igen!
Ni som betalat får tillbaka i Swisch. Eller o alkohol..
{9037}: Sent svar, men Kim Hirschovits straffar är väldigt speciella. Har inte sett någon annan göra nåt liknande. De är väldigt aviga och okonventionella, och egentligen inte så stiliga. Den tredje är en av de coolaste straffar jag sett. Synd bara att han inte var en lika bra lagspelare.
JonteD: Sätter mitt lillfinger och KB65s sjätte finger att Jonathan Dahlén spelar i en rödvit (förhoppningsvis med blått i) dress med TIMRÅ på bröstet säsongen 20/21.
JonteD: som rätt färsk hockeysupporter(gillat Timrå sen barnsben, men bara aktivt följt dom i 4-5 år) så är Dahlén min absoluta favorit. Varje sekund han är på isen är en fröjd för mig. Att vi ens fick låna honom den här säsongen var mer än jag kunnat önska, blir det dock ännu en säsong måste han gå in i historieböckerna som största timråhjärta genom tiderna.
På ispremiären ska jag trotsa min inre röst som skriker på mig att fly folksamlingar och alla sociala sammanhang och fixa han autograf på döttrarna tröjor. Nästan lite pinsamt att jag inte gjort det än 🤦♂️
OlliJanne: Wennerholm vilken idiot!!! Som säger att Jonte redan nu är förlorad för Timrå jag vet mer än honom iaf!!😇😇😇 Sedan du! Kb65 jag höll på er i båda matcherna mot löven!!😎😎
Öndulat Det är inte svårt att kolla upp historik här på HS. Nämner man MoDo nästan 90 ggr på en månad, dvs. att man inte kan gå en dag utan att yttra MoDo 3 ggr, ja då kanske man ska be om ett flygblad till supporterklubben. :)
{9028}: För att vara Timråit så fokuserar du nästan ohälsosamt mycket på oss. Både du och Nubbis verkar ha svårt att förhålla er i livet till något annat än MoDo.
Kanske dags att komma ut ur garderoben och hänge er till rätt nyans av rött. ;)
Spock: Han är tydligen bitter (speciellt mot stora starka MoDo), en hycklare som inte är med och hjälper MoDo till SHL helt gratis. Att detta kommer från just MoDo är fan det bästa också.
Märks att Nubben är en rutinerad herre, till skillnad mot en del andra..Han har stenKOLL!
Quizupplägg utan pris är något som används i NFL. Även känd som den mest reklamsönderstyckade serien i världen.
En fråga tre alternativ, svaret visas efter 15 sekunder. Då kan du få känslan av att vinna genom att spöa polaren bredvid dig. Funkar förvånansvärt bra för att sminka över den brutala mängden dötid.
MEN! Då gäller det att ha ett redigt frågebatteri! Tycker att Jimmy från timråpodden kan få en timanställning för att fixa det.
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har