1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Silly Season 2021-2022

« · 2213477 · » Till forumet

Sv: Silly Season 2021-2022
stoff: Helt rätt! så han lär sig!!!
Låst ämne

OlliJanne: bra där Janne.. Äntligen en som håller med mig ang Olofsson... Han skulle inte ens få byta om till matcherna om jag fick bestämma
Låst ämne

Octagon: Själv suktar jag efter att en smaskig förstakedja skall presenteras!
Låst ämne

3405: Rent allmänt känns det som att nivån dalar kraftigt. Har blivit ngn form av Flashbacksörja av det hela.
Låst ämne

Olli Nomadinen : det var inget riktat mot dig utan det var nog mer allmänt jag menade.
jag är bara intresserad av det rent sportsliga och ska jag vara ärlig så känns det jävligt osäkert att Lodin håller för de 2 första kedjorna i en SHL-nykomling. Vad gäller Olofsson är jag inte ens osäker... han platsar INTE.

Två tjeck å en Pettsson tack!
Låst ämne

OlliJanne: Jag har inte pratat om att bryta pga ryktena, vare sig med Lodin el Olofsson. Jag tycker båda har högst tveksamma karaktärer där den förstnämnda däremot räddat upp det genom att prestera högklassigt på isen. Nåt man knappast kan säga om den andre....
Låst ämne

sargad: och är det ungefär lika mycket substans i dessa ryktena som Starastenko-rykten så får ni sluta. Det skadar spelare, Timrå och stämningen i hockeysnack.
Låst ämne

Knylan: alla skrek sig hesa av förtjusning då vi värvade Svedberg, vilken stjärnmålvakt vi fått.! Dom här två kan lika gärna bli två supersexiga i år.
Låst ämne

Nu kan ni inte sitta 5-6 stycken och skriva att Lodin inte blir kvar p g a händelse X och Jacke är tveksam p g a händelse Y.
Prata ur skägget om X o Y?
Är det polisutredning? Är det droger,?Brynäsbeteende? Eller "bara" att de agerat oansvarigt/bråkat på fyllen?
Låst ämne

Rallarn: Nu kan ju moderator rensa lite i kommentarerna. Pinsamt att såna här obekräftade rykten ska florera på forum.
Låst ämne

Tonymontana: Det är lätt hänt att någons spekulationer så småning om blir "fakta" under vägens gång.
Olofsson verkar iallafall träna på som vanligt enligt vad man ser på sts bevakningar.
Låst ämne

OlliJanne: Det är inget som har hänt med varken lodin eller Olofsson på någon lagfest. Tro inte på allt ni läser..
Låst ämne

SebastianH: Jag tycker det är värt det även om det kostar 1/3 av budgeten. In med Hanzl, Nestrasil och Emil P nu!
Låst ämne

Olli Nomadinen : Fast samtidigt blir det ju lite hyckleri om man bryter Olofssons kontrakt pga obekräftat skavaller om näspuder då man inte bröt med Lodin i höstas, som t o m åkte fast för innehav. Lodin kan man ju välja att bara strunta i att ge kontrakt om dessa uppgifter stämmer. Lite väl mkt "drevet går" här inne nu men om man väljer att titta på det rent sportsligt så tar jag ju hellre Hanzl och Nestrasil över Lodin och Olofsson alla dagar i veckan
Låst ämne

Olli Nomadinen : Dom tre herrarna skulle nog kosta 1/3 av Timrås budget, om inte mer 😅
Låst ämne

Vad jag har hört så är inget klar med Lodin och ifall Jonte inte gillar han spelar faktist ingen roll.
Låst ämne

Spock: fick vi nåt svar på det där om krokodilen och alligatorn?
Låst ämne

KulltorpsOlli: Huvudsaken är att dom har fler egna produkter i laget samt en TV med större pixlar, inte undra på att det går som det går.
Låst ämne

Puckat: ok, tror inte han skulle lyfta många min/match i hv71 eller björklöven, men det är ju vad jag tycker och tror...
Låst ämne

Man vet att man är storebror, när lillebror räknar pixlar...
Låst ämne

Puckat: Ja och HA borde Olofsson köra en säsong till. Han Kommer aldrig ta en plats i en producerande kedja i Timrå kommande säsong. Speciellt om det kommer in 2 spetsspelare också.
Låst ämne

Ingen Lodin och brutet kontrakt med Olofsson-vips är Nestrasil, Hanzl och Emil inte helt orimligt kanske 👍
Låst ämne

8179: Lodin har jag redan räknat bort, av fler anledningar än det ev ryktet. Men just det förklarar kanske varför han inte ens tränat med laget som jag förstått det. Krångligare med Jacke då eftersom han har kontrakt. Det får gärna brytas vad mig anbelangar. Han har aldrig sänt annat än taskiga vibbar i min värld
Låst ämne

Zäta75: Ja fan! Hade vart fint å se han i typ Tingsryd eller vvik med en top6-roll vilket jag tror han skulle klara av!

Han visade ju ändå upp lite teknik och ett jäkla gott driv. Ge karln en chans för bövelen!
Låst ämne

Är det så är det bara att skicka iväg, bägge har fått en andra chans!
Låst ämne

Olli Hahl: Ryckte är väl att båda gjorde bort säg på lagfesten på Englaporten. Blir inte Lodin kvar kan jag aldrig tänka mig Olofsson blir det efter det om det stämmer hänt. Ville inte tro på det först men hört av inte bara en om det här.
Låst ämne

stoff: Olofsson hade gått in i alla HA-lag utan någon som helst tvekan
Låst ämne

Olli Hahl: Olofsson platsar inte i shl... Knappt i ha
Låst ämne

Zäta75: håller med, skulle platsa i vilken lag som helst i ha
Låst ämne

Olli Nomadinen : Nej absolut inte, då är Dahlén verkligen en kapten som står upp för klubben om han säger till om det sker en ofärrätt! Lodin som dessutom fått en andra chans fårn Timrå.

Nu vet vi inte ens om det stämmer då personen som skrev också sa att det bara va via ryktesväg.
Låst ämne

Sputnik: Ingen skugga falla över Dahlén isf om det är det ryktet det handlar om och Lodin drar
Låst ämne

Olli Hahl: Om vi inte har Lodin i truppen måste vi in med en till vass forward. Dahlens och Lodins löneutrymme bör ju ge lite pengar till några vassa spelare kan man tycka. Utan Lodin måste minst 3 st nya poängforwards in. Jobba Nubben!
Låst ämne

Knylan: För mig kom det som en chock att Lindholm skall spela med Hudik. Han är bra mycket bättre än så.
Låst ämne

erathoo: Var väl nån som hört nått löst rykte om att Dahlén tröttnat på Lodin av nån anledning och sagt ifrån typ. Vet ej vad det handlade om men förmodligen det som syftas på..
Låst ämne

OlliJanne: What's the difference between a crocodile and an alligator?
Låst ämne

9561: Eh ...Dahlén ? vad har han med Lodin och göra tror du?
Låst ämne

sargad: hahaha - jag älskar dessa ordlekar i brist på sköna Silly händelser.
Faktab Finance med lite svengelst uttal lär ju garanterat låta som nåt jag inte skulle överlåta mina finanser till
Låst ämne

9561: Vad fan yrar du om?
Låst ämne

9561: Vad menar du?
Låst ämne

Olli Hahl: väldigt dåligt om Dahlen haft ett ord i detta nu när han själv lämnar för NHL.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022 Låst ämne

Olli Hahl: Nån info du hört eller?
Låst ämne

När det gäller Lodin så kan vi nog glömma honom i Timrå. Enkelt sagt... men så är det.
Olofsson får vi se vad det blir med. Han har ju kontrakt. Inte säkert att Timrå vill ha dom...
Låst ämne

Sputnik: Malmö som förövrigt skall in med mer spets. Njae de lär gå mot topp 8 i allafall.
Vi får som sagt ställa in siktet på att klara oss förbi Brynäs och Oskarshamn och möjligtvis LHC som bubblare.

Mycket hänger ju på vad Nubben drar in på de 2-3 sista forwardsplatserna. 🙏
Låst ämne

Öndulat: Har alltid trott att hon hetat Ingrid I Jensen.

En roligt nann som faktiskt funnits är tidigare namnet på finans/betalningsföretaget PayEx.
Det hette fram till för ca 20 år sedan Faktab Finans. Ursprungligen med nationell verksamhet men i samband med mer internationell verksamhet så bytte dom namn.
Var nog inte så kul att presentera sig som "Hi, I'm Nisse Nilsson from Faktab Finance, let us take care of your payments" ;-)
Låst ämne

Olli Nomadinen : Vi har ju alltid en kinesisk legend som bodde grannstaden Västervik när jag växte upp.
Heng Phung. 😁
Låst ämne

Knylan: Linköping får tillbaks Marcus Högberg.
"Bottenkonkurrenterna" Malmö och Linköping lär nog bli en tuff nöt. Hoppas Brynäs stormar lika mycket på isen som i övriga föreningen.. Oskarshamn bör vi hålla bakom oss med.
Låst ämne

Spock: 😂
Dick Schnopp är en annan höjdare
Låst ämne

Olli Nomadinen : Du har missat personen med namnet Andras Kiss ser jag.
Det är i en klass för sig själv.

"Kvällens mat är lagad av berömda Andras Kiss! "
Låst ämne

Charliejfz: Krya! Skönt att det inte är corona i alla fall! Tror du får det ännu varmare idag, pass auf!
Låst ämne

« · 2213477 · »