9386: HS är väl inte direkt det svenska skriftspråkets hemvist överlag, men om vi ska leka språkpoliser så heter det ”…just nu på ATT läsa in svenskan…”, även om ”att” i talspråk försvinner mer och mer innan ett verb. Och komvux stavas med ett versalt k, men vem bryr sig om ett felaktigt tecken. Ha överseende, sa nån?
Nisse på Mon or: My bad. Mitt svar till dig då var tänkt som en lite ironisk känga åt tråddisciplinhysterin men uppfattades uppenbarligen som seriös och då drogs du med i det
Olli Nomadinen : Det är väl bara som så att han gör som andra spelare, tränar hemma under sommaren. Men inte mig emot om han skulle spela ett år till här.
Nisse på Mon or: Jag kommenterar med spekulationer om att affären med Ottawa spruckit och att han kör en säsong till med oss. Så är du safe, då funkar den i sillytråden 👍
Rip Kirby: Så desperat som Kapanen verkar ha varit, så valde sportsliga ledningen honom endast för att de tyckte synd om honom. Får vi nått annat än värvningar från Div 1 de kommande 3 säsongerna så är det en stor bonus..
Timrå Isstadion: Lyssnar också på en del musik men tycker det är off topic i alla forum på Hockeysnack. Tidningen Okej kanske har något forum som passar bättre för ämnet musik.
Som sporadisk följare av Hockeysnack förvånas jag alltid av den usla tråddisciplinen hos en del. Om man nu känner för att surra musik, fair enough, varför då inte göra det under "Apropå nånting"? Utöver matchtrådar är det som om rubrikerna på trådarna inte betyder något för vissa. Varför då inte bara ha enda tråd, så kan man scrolla den, detta funkar ju för flera storklubbar på Svenska Fans? Så, färdigklagad.