Nån som fattar varför finländska namn dominerar som Timrås instaföljare? Det kryllar av dem. Är det K. Kapanen- O.Jokinen- eller O.Kapanen- effekten ? Eller alla tre?
Tre stycken Pesonen började nyss följa Timrås insta, Janne heter en, jag vet inte om det är färre hockeyspelaren. Det finns en center som är 20 som spelar i NCAA, har spelat i Kalpa och i U16 för Finland. Bara en liten spaning men jag tycker det är lite väl många Pesonen så här direkt eller är det ett mycket vanligt namn i Finland?
Postar detta igen. Skulle behöva någon senast imorgon
Är det någon som skulle vilja ställa upp på ett uttalande/några frågor i Sundsvall tidning angående loggan på bröstet? Hör av er till mig så styr jag ihop på det. Har kontakt med Sundsvall tidning och dom kommer skriva en artikel om det. Men som sagt behöver någon som är relativt insatt som kan uttala sig i fråga och som är FÖR loggan givetvis
8179: Håller med dig, tycker nedan är bra formationer. Hållander och Wedin är givna tillsammans tycker jag. Lander funkar bra med dem också. Dahlen behöver vi såklart högre upp i hierarkin än en tredje lina. OJ är väl den man kan fundera på, men om han fortsätter att ta steg så låt honom prova andra!
DenRöda: Antar det om han är tänkt att ersätta EA. Sen är det ju inte så lätt att gå in på 4 centrar i Skellefteå. Han kan nog spela lite vart som. Men han är ju i grund och botten center.
Är det någon som skulle vilja ställa upp på ett uttalande/några frågor i Sundsvall tidning angående loggan på bröstet? Hör av er till mig så styr jag ihop på det. Har kontakt med Sundsvall tidning och dom kommer skriva en artikel om det. Men som sagt behöver någon som är relativt insatt som kan uttala sig i fråga och som är FÖR loggan givetvis
8179: Tycker det där ser sjukt intressant ut. Båda varianterna du presenterar och det känns som att det andas snabb, fartfylld hockey.. Sen kom man ihåg backsidan :D
Cobbel: Det tråkiga är att alla nyförvärv redan kommit ut i media. Hade varit kul med något oväntat namn. Men ja, hockey abstinensen är grov, eller timrå abstinensen iallafall. Lär väll dyka upp någon presentation under dagen eller veckan åtminstone.
Längesen vi tog en sammanfattning på hur laget ser ut och vad vi behöver få in. Jag sitter på jobbet med semiabstinens och vill bara ha fler spelardropp och fler videos likt den igår...
Gorkyman: Avdelning breddvärning. Men de som kan vara spännande med en sådan värvning är att Kimmo/Jokinen tagit del av scoutingen och sagt dom vill ha han. Så dom vet kanske något inte vi vet
10473: Då borde det vara han. Frågan är vem ifrån Modo som det gäller isåfall, borde vara en back. Född -06 kan ha sagts och då finns det bara en, Melker Sigurd.
Red Bulls: Tror förövrigt att Jokinen är det bästa som kunde hända just nu. Hypen blir ju inte mindre när man ser hans aktioner på träningarna.
Det kan vara precis det som gör att vi kan stå ut i mängden även för Juniorer som kan göra att lovande talanger väljer oss istället för de stora drakarna som lockar med mer pengar etc.
Hoppas Jokinen kan sätta en standard även på juniorsidan och bygga upp något som bär även den dag han söker sig vidare.
Sen visst kan det absolut skita sig med Jokinen och att man sitter och hoppas på för mycket.
Magkänslan säger mig dock att detta kommer bli ett par riktigt spännande år med Jokinen vid rodret!
Vi har 1508 medlemmar (senaste siffran på timraik.se) , vilket jävla skämt. Det kostar 300kr per år eller 1500 kr men då får man massor. Det är fan sjukt så få som vill vara medlem i förhållande till hur många som tycker att man ska lyssna ... | #Läs mer ·