Angående silly och liljegren. Ska vi plocka från den hyllan tycker jag Nord och Emanuelsson ser betydligt intressantare ut. Har iofs inte sett lika mycket tälje som gnaget i år. Men nord fick jag upp ögonen för redan när vi mötte dom i HA förrförra gången.
Tom Topp: Hugg och Kellman, jag vet inte ja. Men känns som någon har startat ett rykte som inte finns någon grund i. Två topp spelare, men det är väll de som är kul med silly, folk droppar namn till höger och vänster.
erathoo: vet inte om jag riktigt tror på det ryktet... Men skulle vi nypa både hugg och Heikkinen från Skellefteå så skulle det väl klassas som en av de större hockeybomberna i SHL de senaste fem sex åren. Tror dock vi är mer i behov av att lägga de pengarna på en riktigt bra center eller back med offensiva egenskaper .
Sputnik1: Ilari Kapanen uttagen till "inför Junior VM" uttagning. Sätt honom på att lägga på sig vikt, muskler och styrka under sommaren. Så tror jag att vi har nått intressant att bygga på där!
OlliOlla: Nej så kan det säkert vara. Är det nått Skellefteå är bra på. Så är det att hålla ner löner, men ändå bygga riktigt bra lag. Så vi måste lyckas att bygga våra trupper med.
Sputnik1: Själv "samkör" jag båda matcherna som går nu. Brynäs-Skellet på laptopen, ljudlöst, Tälje-Djuu på TVn med ljudet på. 0-2 läget i den matchen.
Helt sjukt vad Detroit håller på med kring sina målvakter. Varje år signas en ny FA och inte nog med det dom byter till sig en två år i rad. Nu går surret att dom tittar på Arvid Holm som FA. Ducka vi en där eller?
Gräslig att lyssna på som oberoende tittare med bara. 😅👍