Vilka är det som sköter värvandet numera? Är det Nubben och någon till eller? Hoppas man har pengapungen full och krokarna ute. I fjol blev det ju inte så lyckat.
Jimmy: Håller fullständigt med dig. Mattias Pettersson är ingenting att ha. Han stod i Brunflo för två år sedan i Brynäs öppningsmatch mot Timrå i "Supercupen" numera "Jämtland Hockey Cup" och släppte in 9mål! 9st, den matchen vann för övrigt Timrå med 9-6! Nej om "Freddan" lägger av eller inte erbjuds nytt kontrakt så tycker jag definitivt att vi ska locka hit Björn Bjurling från Boden.
Mattias Pettersson är INTE bättre än DeRouville, det är min uppfattning... Vare sig vi spelar ES eller AS nästa år så skulle jag personligen se Mattias Pettersson somen dålig värvning, har aldrig sett han varit bra nångång av de ca 10 matcherna jag kan ha sett han... Ska vi värva en ny målis så ska vi värva Björn Bjurling från Boden...!
Mattias Pettersson är fd: målvakt i brynäs( brynäs vill inte förnya kontraktet) Jag bor i Gävle så jag har sett ett stort antal matcher som han har stått. När Mattias "P" Pettersson(kallas P i Gefle Dagblad) är bra så är han jäkligt bra och när han är i dåligform så är han Rätt så dåligt. Jag tror att han blir ett bra nyförvärv för timrå. Svar till *Börje*:Jag tror att "P" är bättre en DeROO.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen