1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Sista Minuten övergångar - 30-01-2009

1120957 · » Till forumet

Sv: Sista Minuten övergångar - 30-01-2009
Hahl Bundy: Så är Modo-supportrarna glada över sitt nyförvärv. Några av dom iaf.
Kommentera

Maggan: Men dom är ju inget mot Toppspelarna, men dom är ju bra allt du sa stämde, det jag menar är att vi behöver inge fler spelare vi har det vi behöver (förutom en till back)!!

håller med om allt men det där om RJ, de gör mig mörkrädd! skulle kunna klippa ihop en film på 70-80 timmar med tabbar i egen zon av BARA RJ!
Kommentera

Maggan:

Grisigt ja.

Huvudlöst och korkat nej.
Kommentera

Maggan: RJ spelar inte grisigt, bara dåligt. Han är inte direkt bra på någonting och trots att det var halvt omöjligt har han faktiskt tagit ett kliv bakåt den här säsongen. Dåliga utvisningar, uselt passningsspel, kass offensiv och dålig markeringsspelare.

Erik Andersson bör söka lycka någon annanstans. Allsvensk spelare.

Nate drar efter säsongen.

Sundh och Axelsson har jag tvivlat på tidigare men båda vill vara kvar och de funkar som utfyllnadsspelare. Förläng.
Kommentera

Blizzard: Vad roligt att man smaken är olika, för jag håller inte riktigt med dig.

Anton Lander - tillsammans med Nate och Sonny spelar han riktigt bra.

Axelsson - jobbar och sliter i varje byte. En riktig jobbig spelare att möta
eftersom han flåsar dom i nacken hela tiden.

Sundh - som ovan.

E Andersson - har kvalitéerna, har dock inte fått möjlighet att visa vad han går för pga skador.

DiCasmirro - en spelare som jag tror är viktig att ha i laget tillsammans med Sonny. De två passar varandra som handen i handsken.

RJ - vi behöver en som spelar grisigt. Däremot ska han vara mer försiktig med klubban, men jag gillar honom skarpt.
Kommentera

Det blir inga sista minuten övergångar för Timrås del. Helt rätt....

Kommentera

Frella: De är så roligt när de börjar närma sig 31:a alla vill bara värva för att värva! "åh vad roligt med värvningar"

vi har tillräckligt med "utfyllnad"

Anton Lander
Jesper Samuelsson
Axelsson
Sundh
E Andersson
DiCasmirro
KL - inge utfyllnad bara patetiskt!
RJ - snudd på åvan!
Kommentera

Mackelito: Du som klagat på värvningar och spelare hela säsongen slänger upp en lista med namn som Jan Öberg, Tomas Wallgren mfl. Vad ska dom tillföra vårat lag mer än en större lönekostnad? Ingen av dessa är bättre än de vi har i dagsläget, frågan är om de är bättre än Lander och Samuelsson ens som är våra nuvarande bänkspelare.
Kommentera

Maggan: Nu när bagarn lämnar så kommer även Sundh att bli viktig i boxplay, så han vill jag ha kvar också. Han verkar ha lärt sig en hel del av bagarn. Möcket möcket bra!
Kommentera

Mackelito: Byta bort Axelsson? Är du tokig? En kille som jobbar varje byte, kanske inte den som gör mål, men han jobbar HELA tiden. Jag vill ha kvar honom nästa säsong!
Kommentera

ta och ring den här killen så är allt löst

vad ska han spela i italien för ?
Kommentera

Mackelito:

inga fler utfyllnadsspelare , ska det värvas ska det vara en back , med tyngd OCH rörlighet
Kommentera

Mackelito: Lite synd att byta ut Axelsson nu när han har höjt sig!
Kommentera

Sista Minuten övergångar - 30-01-2009
Fm: Jag startar nu en sista minuten tråd som du skrev om...

Synd att vi inte fick Marcuss Paulsson eller Johan björk , båda var ju så gtt som klara enligt SR i malmö innan dennna säsong , hade i alla fall sett att Björk kommit och tagit plts istället för Lotvonen...
Men vilka andra finns det då :
En stjärna skulle vara
Carl Söderberg

Utfyllnadspelare
Fredrik Eriksson
Nichlas Hardt
Jan Öberg
Jesper Damgaard
Marcus Olsson
Tomas Wallgren

Omnågon av dessa skulle anlända kunde man kanske byta Hardt mot Axelsson , Öberg mot Lotvonen t.ex
.
Kommentera

1120957 · »