Satt ute i solen och läste i en "tant tidning". (Det är nästan så att jag skäms). Men så stod det en sak som gjorde mig intresserad, nämligen: "Röda kläder signalerar att du är en vinnare med stark kampvilja och mycket mod och kraft. En tysk undersökning visar att fotbollslag med röda tröjor vinner oftare än andra lag. Publiken reagerar omedvetet på de röda tröjorna och hejar ivrigare på sitt lag än andra supportrar."
Så för att få lite mer liv i "Kulturmagasinet", skulle det vara en bra idé att gå över till röda hemmaställ.
Vad vet jag, men man kanske ska lita på tyskarna....
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
"Röda kläder signalerar att du är en vinnare med stark kampvilja och mycket mod och kraft. En tysk undersökning visar att fotbollslag med röda tröjor vinner oftare än andra lag. Publiken reagerar omedvetet på de röda tröjorna och hejar ivrigare på sitt lag än andra supportrar."
Så för att få lite mer liv i "Kulturmagasinet", skulle det vara en bra idé att gå över till röda hemmaställ.
Vad vet jag, men man kanske ska lita på tyskarna....