1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

585986 inlägg · 6217 ämnen

Skador, Riku och framtiden

« · 832047 Till forumet


Skador, Riku och framtiden
Riku kastar väl gipset nu i dagarna eller?? Tror vi kommer märka skillnad på Timrå`s spel när Hedström, Hahl och Pärssinen spelar ihop igen.
skulle nog spela med dessa kedjor:

Hedström Hahl Pärssinen - Strålman Sanny

Sundh Warg Ryno - Svedberg kokko - En blandning av kraft och spelskicklighet, Ryno och Sundh mosar i sarghörnen. Tror att F.Warg skulle passa bra med dessa herrar, Sundh står för snabbheten, Ryno har bra avslut och wargen bra spelsinne.

Regin Andersson Svensson - Niskanen Styf - Här är det ungefär som i andra kedjan, Regin placerad på kanten för mer offensiv roll. Regin och Svensson duktig med puck medans Andersson får ta för sig framför mål. Vill se mer avslut från Svensson, Regin och Andersson. Tror att Peter Regin kan hjälpa dessa herrar med detta. Ser iövrigt lite likheter i Regin när man tänker tillbaka på Zäta`s dagar i tik

Hallin Nylander Nilsson - Nilsson får leka ånglok i sarghörnen(tycker han fått för lite speltid) med Hallin och Nylander. en kedja som borde matchas mot 1 kedjan i andra lag. alt använda laine istället för nilsson. Många kanske tycker det är konstigt att jag ställt carlsson på sidan? Tycker fortfarande han är en bra spelare men jag tycker inte om att han är så "snäll" mot motståndarna.. vevar med klubban lite ihopp om att vinna puck istället för att trycka till dom. Men om jag skulle han in honom i nån line så byter jag nog ut honom mot Ryno om han inte kommer igång med skyttet igen
Kommentera

« · 832047