RocknRolf2: Haha, lådvinets Michelangelo gjorde sin vana trogen entre strax före tolv med ett par uttalanden i klassen, (- jag är inte bitter) och försvann någon gång fram på småtimmarna. Skål på dig ta mig fan :).
Strindlund: Ditt inlägg bekräftar ju bara att ni inte vill ha några riktiga svar utan helst inavlar er ifred.
Vad ni inbillar er är inte alltid med sanningen överensstämmande. Inse det så mår ni bättre och behöver inte smutskasta folk som lämnar efter en säsong hos Kärringarna.
Kickan: Känns som om att det räcker från din sida nu. Vi vet att du finns, och vad du tycker, det räcker så. Kamma dig och gå och lägg dig, glöm inte att borsta tänderna innan bara..
-Gurra-: Att ha får en svinaktigt bra lön och bostadsförmån lär ju spela in. Eller utgåtr ni, som vanligt, från att han när han passerade kommungränsen fick ett alldeles oerhört Kärringhjärta?
Jonte har ju ändå horat rätt mycket. Inte bara hos er utan även hos Jyyyrgårn.
"Hedström som tidigare gått ut i media och antytt att om Skellefteå gick upp i Elitserien, då var det i AIK han skulle spela, vilket inte blev fallet. Hedström om någon var en spelare man i Skellefteå trodde hade ett hjärta för klubben, någonting som visade sig vara helt felaktigt. Myten om klubbkänsla dog då lite för Skellefteå och därmed föddes också tycket om att Timrå har någonting som egentligen tillhör Skellefteå."
Fan, man blir ju äckligt road av denna läsning på Svenskafans.com. Men ändå var det precis vad man kunde förvänta sig. Inte ett jävla ord om varför han faktiskt valde Timrå före SAIK(o).
Undra om de har en SAIK:are som skriver på sidan :-)
Red Rocker: Låter som ljuv musik i mina öron ;) Sedan vill jag att MoDo gör sin plikt mot HV71, FBK slår Mif Redhawks och Linköping spöar Luleå. Då får jag in min fyrling!
Red Rocker: Det finns inte på kartan att vi jag skall åka hem med ännu en torsk i bagaget. Hovet var smärtsamt nog. Nu är det dags att visa vart skåpet skall stå!
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.