Jo, han är en sopa. Ingen vinnarinstinkt alls. Vi har bara haft skitmålvakter efter Kimmo Kapanen. De klarar fan inte av att vinna några matcher åt oss. När Lindbäck-jäveln släppte in den där enkla 4-4-pucken slog jag ölsejdeln i bardisken och gick hem. I det ögonblicket visste jag att matchen var förlorad.
Så FBK - varsågoda! Ta för er!!! Jag är gärna utan en sådan loser-keeper nästa säsong!!!1
Blizzard: Jag är stolt för att vara sosse,nu tycker jag att du ska ta och lägga lite is i pannan. Vi hade 60 poäng innan denna match nu har vi 61 poäng,jag vet inte hur du räknar men så räknar jag iallafall.
Till saken hör också att det var en riktig svängdörrsmatch. Vi bjöd ju t ex på ett enormt friläge i förlängningen också som inte blev mål och vi var nedtryckta i skoskaften under ett par minuter mitten av tredje där det var ett under att det inte blir mål.
Att säga att Lindbäck ensamt ger bort två pinnar är orättvist, för hade vi haft lite missflyt tidigare i tredje kunde vi lika väl ha torskat matchen. Bättre än så var inte vårt försvarsspel idag, även om anfallsspelet var helt ok.
superfalle: Han gör en plattmatch helt klart och släpper två skitmål under ordinarie. Men han räddar också ett par givna mål. Sista målet är nog sämst faktiskt, då han står som fastfrusen i isen och väntar. Tre snabba skär ut och han skulle ha hunnit både rensa pucken och hunnit tillbaka.
Men han ska för fan inte hängas för en skitmatch då han faktiskt varit riktigt bra under säsongen förutom i början.
Raggaren Putte: jasså . hur tänker du då .. om han gett fan i att släppa 2 supertabbar hade han inte ens behövt spela förlängning .. så här förbannad har jag inte varit sen backlunds dagar ...
Ville byte Lindbäck efter två mål inte bara för målen utan för hur loj han såg ut helt jävla lost!!!!!!!!!!! Fy fan han är så jävla slö idag, fittttttaaaaaaaaa!
Jävla skit hockey! Vad fan såg jag OS för nu ser jag hur värdelöst detta är.
Kevin O Shea: Ja 7 pinnar ner 6matcher kvar varav 3 hemma tror jag att det är det här kan gå.och då menar jag att spelarna i Timråik kan börja med att fetta in utrustningen och ta nya tag i elitserien nästa säsong.
Lindbäck - jävla sopa! Han kostar oss en trepoängare i dag. Vi har inte haft en vinnarmålvakt sedan Kapanen - så är det bara. Men tack som fan för att kebabjävlarna torskar - ett nytt kontrakt är nära, NÄRA!!!
Det är verkligen trist att konstatera att årets Timrå IK, under ledning av Olli Jokinen och med spelare som Hållander, Dahlen, Kapanen, Lander, Wedin och flera andra, inte är ett enda spår bättre än förra säsongens upplaga. Att inte ... | Läs mer
Jo, han är en sopa. Ingen vinnarinstinkt alls. Vi har bara haft skitmålvakter efter Kimmo Kapanen. De klarar fan inte av att vinna några matcher åt oss. När Lindbäck-jäveln släppte in den där enkla 4-4-pucken slog jag ölsejdeln i bardisken och gick hem. I det ögonblicket visste jag att matchen var förlorad.
Så FBK - varsågoda! Ta för er!!! Jag är gärna utan en sådan loser-keeper nästa säsong!!!1