Ville byte Lindbäck efter två mål inte bara för målen utan för hur loj han såg ut helt jävla lost!!!!!!!!!!! Fy fan han är så jävla slö idag, fittttttaaaaaaaaa!
Jävla skit hockey! Vad fan såg jag OS för nu ser jag hur värdelöst detta är.
Kevin O Shea: Ja 7 pinnar ner 6matcher kvar varav 3 hemma tror jag att det är det här kan gå.och då menar jag att spelarna i Timråik kan börja med att fetta in utrustningen och ta nya tag i elitserien nästa säsong.
Lindbäck - jävla sopa! Han kostar oss en trepoängare i dag. Vi har inte haft en vinnarmålvakt sedan Kapanen - så är det bara. Men tack som fan för att kebabjävlarna torskar - ett nytt kontrakt är nära, NÄRA!!!
Offensivt spelar vi faktiskt riktigt bra idag. Vi skapar mycket och har bra fart när vi ställer om. Om vi bara kunde undvika att fastna där nere så ofta så skulle det vara lugnt.
Kattgubben: Precis som vanligt då. Vi är helt odugliga när vi hamnar under press. Även när vi har chansen att lägga ut pucken så lyckas vi ofta fastna i de lägena.
Dr.Krykov: Hoppas på Bofors. Det vore lite rock n roll om de gick upp. För att få slipanissarna som bossar över SHL att svettas lite. Som drömmer om gullegrisen DIF.
Ville byte Lindbäck efter två mål inte bara för målen utan för hur loj han såg ut helt jävla lost!!!!!!!!!!!
Fy fan han är så jävla slö idag, fittttttaaaaaaaaa!
Jävla skit hockey! Vad fan såg jag OS för nu ser jag hur värdelöst detta är.