Johnny Bravo: läste den artikeln. Det stod, som du säkert såg själv, att Hedin kan bli den långsiktiga lösningen. Då har vi alltså hanpå try out tills november och innan dess lär vi inte få se nått annat.
När börjar Khl göra sig av med spelare? Hoppas att det är i samma veva som Hedins kortis tar slut. Är, på förhand, inte speciellt imponerad av Hedin. Men det kan ju visa sig att han är precis vad vi behöver.
Kerstin_k: Ja jag läste det oxå o kan då konstatera att vi måste ha fruktansvärt ont om pengar. Mindre orolig när man läser att detta kan vara lösningen? Inte ett dugg.
Jag hoppas verkligen inte att TJ & Co drar ner klubben i AS det sista året dom är ansvariga.
Apropå budget – stämmer det att du bara tjänar 20000 kronor i månaden nu?
- Haha. Jag skrattade när jag läste det där i Aftonbladet. Nej, lite mer har jag faktiskt. Jag har ju familjen kvar i Luleå och måste kunna försörja den också.
GurraG: 328 000:- för hela säsongen kanske, det blir mer än 20 000:- i månaden också.
sjuka pengar ändå för hockeyspelare, fan killen har ett testkontrakt och folk har inte 100% förtroende och han kommer ifrån DIV1 ändå cashar han in mer än 20papp i månaden, sånna testkontrakt vill jag också ha i arbetslivet.
Timrå Icon: Ruggigt viktiga poäng som står på spel nu! Vi behöver en boost i självförtroende. Torsk idag och Växjö kommer att bli en ångestladdad historia.
Kattgubben: Den andra utvisningen han tar är farlig. Istället för att ta en tackling så skyddar han sig med klubban och sätter den i huvudet på SAIK-spelaren istället. Vi ska nog vara glada över att det bara blev en tvåa.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.