Mycket skön seger igår. Gillar kämparmålet från Fleury, hoppas han kan fortsätta att leverera. Killen är bara 25år dessutom så det kan ju vara en kille värt att krita ett längre kontrakt med om hans nuvarande spel håller i sig (eller skulle bli ännu bättre).
Men den segern betyder inte mycket om vi forsätter förlora mot lagen strax ovanför oss. Matchen mot Växjö blir jävligt viktig, vi måste vinna den matchen.
Kerstin_k:
Kanske det, men det gäller att synas vilket sponsorerna gärna vill se.
När Timrå vinner, lönar det sig med reklam. När det går dåligt är det nödvändigt.
Riddarn
Vi fortsätter att kassera in stjärnor från hockeyligan. Inte så illa för ett bottenlag :)
Nu är det bekräftat av Perra själv, ingen vet vadsom händer och varför. "Jag blir inte klokare. Att räkna ut hur det här ska bli, det tror jag inte att någon kan, säger Johnsson till Canal plus, och syftar på lyftet efter genomklappningen mot Modo senast. – Jag kan inte förklara det här."
Timrå skulle ha goda möjligheter i VM på måfå.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2399&artikel=4036228
Redigerad kommentar
Då kan man äntligen gå och lägga sig och drömma söta drömmar. :)
Idag var en bra dag. Vi ses i snöstormen
Redigerad kommentar
Varför fick Larsson ass på 1-0 då torp skjuter ett skott som Jonte styr och bremberg slår in returen????
Kattgubben:
Kanonsång! Millwallfansens anthem! Sno den! Rakt av!
Edb:
Nej för fan, jag tycker att vi skall ordna ett fackeltåg på söndag på trickskidor.
Uppställning på Domustrappan 1 timma innan match med Timjåikånen i täten och sedan avfärd mot Ladan.
Edb:
Tog inte ens Renberg upp matchen på hockeykväll ?
Dags för arga mail till SVT ? ;)
yngwie:Visst är det så.
No one likes us
No one likes us
No one likes us
We don't care
We are Timrå
super Timrå
We are Timrå
From the proppskåp
Gå in på expressen, klicka på sporten där kan ni se Modo matchen, AIK, Luleå och FHC. ALLA matcher utom timrås.....vad ovanligt....
FY FAN FÖR EXPRESSEN.
Man skriver ju inte något om SAIK - TIK, siken sket tidning....
Timrå Icon:
Vad jag vet så spelar man inte hockey på beachen, men det kanske är där Timrå spelar?
Kostiainen:
Dicken och Döme rockar fett, borta mot Timrå gjorde de ofta 0-1...
Kostiainen: Sådääääärja.
Hakan förevigad, nu kan han fan inte skylla på att skiten är photoshoppad.
Kostiainen:
Ja, skägg, har ni inte de i Timrå eller?