Gå in på expressen, klicka på sporten där kan ni se Modo matchen, AIK, Luleå och FHC. ALLA matcher utom timrås.....vad ovanligt....
FY FAN FÖR EXPRESSEN.
Man skriver ju inte något om SAIK - TIK, siken sket tidning....
Timrå Icon:
Vad jag vet så spelar man inte hockey på beachen, men det kanske är där Timrå spelar?
Kostiainen:
Dicken och Döme rockar fett, borta mot Timrå gjorde de ofta 0-1...
Kostiainen: Sådääääärja.
Hakan förevigad, nu kan han fan inte skylla på att skiten är photoshoppad.
Kostiainen:
Ja, skägg, har ni inte de i Timrå eller?
Timrå Icon: Läggmatch från Skelet idag.Detta är djävulens blendvärk för att få oss Timråiter att slitas mellan hopp och förtvivlan. Han skrattar gott därnere nu, hinhåle.
Denna säsong är det ytterst viktigt att motståndarna går på 70-90%. Det är då vi vinner. Tyvärr går sällan bottenkollegor på annat än 100%, speciellt i matcher mot andra bottenkollegor. tänk på det inför Östermatchen.
5P till ingemansland och 6 P till slutspel.
Det är faktiskt ganska jävla sjukt hur sjutton kunde det hända..MEN efter nästa amtch är man lika jävla arg igen då är det 8P till Växjl och 9P till modo igen.....se men inte röra typ, vi är där men backar fint tillbaka jämt och ständigt när vi kommer för nära.
Jag är riktigt imponerad av laget ikväll. Vi hade en liten svacka där innan Fleury satte andra, men därefter spelade vi riktigt bra och kämpade stenhårt.
Fleury är en riktigt bra värvning och Friberg börjar att växa in i elitserien känns det som. Hagos måste hitta en bättre skridskoslip och Jonte var väl lite sådär idag.
Kerstin_k: Vi spelar hemma, fast det kanske är värre det?
Näe nu ska vi fan vinna en sån match. Det finns inget annat. Växjö är ur gängorna och Gerber har slutat spika igen pga vantrivsel.
Kerstin_k:
Happ... Då var det dags. Är det okej om jag tar lite salt på?
Och Timrå-jinxandet fungerade ju, nästan åtminstone.
Ambroo: Grymt viktig match på söndag.
Men allt talar emot Timrå; viktig match, söndagsmatch, bottenkollega, 6-poängsmatch, Växjö borta. Det är också kanske det enda som talar för Timrå?
Kerstin_k: Det har du ju iofs rätt i, men jag litar som sagt mer på Lundström. Säsongens första nolla var det visst och det måste bero på Thåström!
Vinner på söndag då jävlar är vi med och får ett skönt jullov.