Taurus: Drömmen vore så ja, men det finns nog inte ekonomi att bryta med alla tyvärr.
Vart har Röymark varit iår förresten ? Där pratar vi på sin höjd allsvensk klass. Nä, usch mår dåligt att tänka på eländet. Ångestkvalfylld stämning blir det iaf !!
Frella: Märklig coachning i sådana fall. Om man vill bygga Jocke inför KS så borde man nog ha låtit honom stå efter förra matchen.
fredriko74:
Halva?? Är väl bara Jonte, Hallin och Hedman som ska vara kvar. Resten ska till AS eller Div 1
superfalle:
Röymark!!?? Måste kunna bättre än många där ute
fredriko74:
Man har värvat ihop ett djävla sopgäng. Man har en ledning som är så fruktansvärt inkompetent så det går inte med ord beskriva. Är ju bara gubbar som Jonte och Hallin som har i ES att göra. Bara det säger ju hur sjukt illa det är. Backsidan ska vi inte ens snacka om
Skitspelare ! De borde få gå hem...
Var det fest på vägen upp till Skellefteå ?
Ska bli kul att höra vad Tommy Andersson har att skylla på nu i periodpausen.
Korplag som åker runt som yra höns går inte att skylla bort!!
fredriko74:
Ja, man lyckas till och med hitta en minispelare i Norge till back. 75 kg i ES. Grattis
fredriko74:
Ja men jämnför spelartrupp så är det ju fullt normalt som det ser ut på isen. Man klarar inte av att göra ett enda normalt uppspel i Tik.
Kerstin_k:
Håller helt med dig. Och titta bara på SAIK:s transatlant förvärv Hollyway! Annat det mot för tiks transatlanter. Man kan inte ens utnyttja den möjligheten att ta hit två såna som håller ES klass!!! Tack gode gud för att det blir byte i baracken
Så djävla dåligt att man gör en jättedjupdykning efter 2 bra insatser mot HV och Växjö.
Då var man tillbaka på ruta 1 igen då, kommer bli en så oerhört jobbig kvalserie.
T T: Tror jag det.
Tacksamt för Aleksis att stå mot sånna hära lag. Känns som om Timrå redan innan match bestämt sig för att det här är kört. Att det liksom inte går att rubba SAIK. Och då får Aleksis stå...
Förövrigt vet jag inte om jag gillar att man dribblar mellan alla tre målvakter. Bestäm er för en - kör med den fram till KS. Ge den målisen det fulla förtroendet och stödet från ledarhåll. Jag kan tycka att det borde vara att föredra.
Kattgubben:
Nä helt klart. Bara synd att tik ska måsta skämma ut sig så in i helvete. individuellt är man så in i helvete över i denna liga. Är det 4 spelare som håller ES klass så är det bra. Många skulle inte ens vara ombytta om i nåt annat ES lag
Varför är SAIK 300 % bättre i PP för? Och varför sitter deras pass i spel 5 / 5 på bladet hela tiden, medan TIK har stora problem med passningsspelet??
Riktigt illa att skåda !
Hahl Bundy: Ja du ..fast det blev seger så gläds man inte så mycket nu,för det spelar inte så stor roll.. för oss dödliga just nu . men snart blir det allvar!
En fundering!
Hur skall vi kunna hjälpa vissa spelare att bli bättre?
jo, genom att(skandera)typ.. sjunga deras namn tex:Murley Murley ..du förstår, så att dom känner sig uppskattade,bra,och oövervinnerliga mm.mm jag ger mig F_n att dom höjer sig ett snäpp.
För många är nog medgångs spelare,har man då publiken också imot sig blir man ännu sämre
Kommer ihåg hur vi kundet trigga Sanny till att bli livsfarlig..och Robban.Styf.
Ridderwall på twitter:
"Antal rullade mössor jag sett i: Jkpg: 2st. Sthlm: 3st. Sundsvall: 2 st. Göteborg: 4st. Skellefteå: 1 345 399 st."
HA HA HA HA!
T T: Är det match ikväll?
Ja engagemanget är stort bland Timråiterna så här i avgörandets tider.