Sputnik: Rattie tillbaks till sin favvoposition på vänsterkant i PP och vips så händer det grejer direkt. Inget mål men väldigt bra intentioner och flyt i spelet.
roger_sundsvall: Hur som helst måste en ny tränare in så fort som möjligt innan kvalet eller för att ha en möjlighet att undvika det. Gärna någon av Dahlen Robertsson Åhlund ny röst som kan väcka laget även om det är temporärt över denna säsong får bara inte åka ut kört då på lång lång tid.
Tom Topp: Håller med. Det är Rajjan som gör att det fortfarande finns en lite chans.
Alvarez får mycket, och oftast befogad, skit. Men hur långt tålamod har vi med NHL-Lodin och Lööke? Händer inte mycket där heller. Hur många skott har dom ens tagit dom senaste tio matcherna? Kan inte vara många.
Nåväl. Låt oss hoppas att man inte kukar ur i andra perioden som sist. Täta till bakåt, spela disciplinerat och kontra kontrollerat.
roger_sundsvall: Heja heja Idioten Ante, mannen som gått ut och sagt att vi har ett bra försvar inför årets säsong. Jävla tölp..och den fan ska man behöva dras med några år till...jag blir så less
Modano: Dan såt'en iallafall!!!!!👍👍🙌🙌🙌🙌 Håller med dig till 100%!! Och sedan sitter frugan o hejar på sin tremänning Oskar Möller för att retas med mig!!!
Tigerhjärta: Är ledningen i laget helt blinda? Och den snubben får chans gång på gång i framträdande roller. Va fan. Lider med de bra killarna som Rattie mfl som tvingas rotera runt med den sopan.
Räcker att kolla 5minuter så förstår man er frustration på Alvarez, helvete vad slött och obrytt han spelar. Den ”backchecking” han gör efter att tappat pucken på offensiva blå, herregud!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
♥️♥️♥️♥️♥️