mikenomad: Nej som det ser ut så är varken Ante eller Freddan huvudtränare på SHL nivå. Hoppas bara att Kapanen är mer beslutsam om det inte kommer förändringar i spelet framöver.
Just nu spelar vi som tabellen säger, sämst i SHL. Vårt spelarmaterial säger annat.
mikenomad: tycker Lander är helt ok, Dahlén inte bra men Pettersson, herregud. Har han inte tränat på försäsongen? Har han fått alla årslöner utbetalt i förskott?
Linkovich: Det vet jag inte men jag kan konstatera att jag totalt felbedömt Ante. Han är fan ingen huvudtränare. Så där backar jag, Freddan ska inte ensam bära hundhuvudet för förra säsongens grundserie
Synct: ser jag helt fel eller har Lander enhandsfattning med sin vänsterhand på klubban framför mål innan Lindström knackade ner pucken i isen? Känns lite halfsvårt att kunna försvara då.
Det är väl en klassiker att hemvändare inte levererar och blir en besvikelse. Tyvärr. Hade hoppats på att det inte skulle ske Timrå, men verkar tyvärr inte bättre än så länge. Snart måste man svälja stoltheten och göra några förändringar och inte låta det gå halva serien som förra säsongen med felkomponerade kedjor.
En varför åker Lander på halvfart framför egen kasse?? Vafan är det för insats, försöker ju inte ens hänga på Lindström? Han är ju för fan 39 år gammal, Lander har det jobbigt.
Just nu spelar vi som tabellen säger, sämst i SHL. Vårt spelarmaterial säger annat.