1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590715 inlägg · 6217 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28

« · 2620294 · » Till forumet

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
pingvin: Det är svårt att bryta förbannelser.
Låst ämne

Zäta75: Vår tur att stjäla en match nu!
Låst ämne

bar mofftak:tveksam enligt tv4
Låst ämne

Svensson täcker skott
Låst ämne

Erixon?
Låst ämne

Synct: Det där var väl en filmning...
Låst ämne

Sputnik: Första pp Skellefteå. Lär väl ringa nu då. Erixon ut
Låst ämne

Zäta75: du skrev även att du tippade 4-0,kör du alltid helgardering, hängslen och livrem? 🤔 😉
Låst ämne

Nu smäller det direkt, vi backar rätt in i JJ.
Låst ämne

Olle: Absolut, håller med om EA. Det som ligger honom lite i fatet är väl att han inte rosar marknaden när det gäller att vara effektiv. Det bränns rätt rejält där.
Låst ämne

Ojh-Ajh: bitter och negativ som jag är så: inte en chans… huvudskador är helt ok om det rör sig om Timråspelare…

Får veckans assist för den där crosscheckingen av SHL
Uppladdat:

450x300-img6338.pngimg6338.png

Låst ämne

empa11: ja, jag reagerade också på att inget hände. Inte omöjligt att det blir nåt av det där, lyfted i sändningen innan pausen också
Låst ämne

Bucker: Wiken inger respekt klart Oliver inte vill sätta Wiken på plats Oliver var klockren
Låst ämne

Bee: Ja, och det kan vara en av orsakerna att några ledsnat på coachningen. När samma gubbar får chans på chans på chans......med skralt resultat. Tro fan att dom ruttnar. Tycker en del spelare taggat upp en hel del trots allt men en sådan som Lundin måste stäppa upp. Fan så många indianare o felpass han levererar. Vidare så tycker jag man ser på inställningen på vissa spelare på hur dom sköter sina byten. Lägg märke till hur vissa glider till båset medan andra gör 100 knyck för att nästa kille skall kunna komma in snabbt. En som t ex Bojan ger alltid sina sista krafter på väg till båset. Mer sådant för det smittar av sig när några ger järnet hela tiden
Låst ämne

Ikväll ä dä DAGS att släck spöke sen 2012!!!
In å VINN...
NU KÖÖÖÖR VI 💪💪💪
Låst ämne

Sputnik: OJ är en frisk fläkt och han gör något som våra superstjärnor inte gör, han SKJUTER. Han tvekar inte. Tycker EA har varit bra också, inte bara idag utan en längre tid. Tycker man kan prova honom högre upp, vi behöver spelare som alltid trampar och går på mål.
Låst ämne

Olle: Nej jag hoppas verkligen också Jokinen kommer in med ett blankt papper och inte har sina favoriter. Spelare som Oliver Johansson måste belönas med mer speltid och roll högre upp när man visar framfötterna som han gör.
Låst ämne

empa11: Den där är ju helt utan sans! Tittar man inte på den efteråt så vet jag inte vad.
Låst ämne

2-2 är klart taget inför sista. I normala fall hade jag vibbat klar poängchans med tanke på att motståndet ser lika noggranna ut som OINK, men tyvärr är vi lika sköra vi.

Antingen ägnade Timrå uppehållet åt att "utveckla spelet 2.0" och misslyckades kapitalt, eller så är det så här ett spelarmyteri ser ut. Total osynk. Och vad Jonte håller på med fattar jag inte. Större tillgång för motståndarna än offensivt vapen för oss.

Trendbrott sist med time-outen av Ante. Kan man få ett till med lite coachning i 3e? OJ ska inte spela en sekund mindre än Jonte nu.

Kom igen nu, förihelvete!
Låst ämne

Sputnik: Som jag skrev innan match. I bästa fall en hedersam förlust med segermål för Skellefteå på slutet.

Jag förlåter aldrig den som inte ger 100% i sista perioden när vi har chansen att få lite arbetsro och döda Skellefteåspöket.
Låst ämne

JonteD: absolut, men han utmärker sig inte på något annat sätt. Sen om han för 1 mål varannan match är väll helt ok. Men inte med den lönen
Låst ämne

russkiy medved blyat: Tror inte en extern coach låter Dahlén åka runt och mysa av sitt 4-årskontrakt. Inte Kapanen heller för den delen. Inte med dom pengarna Dahlén gör anspråk på.
Låst ämne

Att crosschecken i länken nedan, rakt i den försvarslösa EAs nylle, gick konsekvensfri var sjukt anmärkningsvärt. Helt jävla livsfarligt.
Och syskonen på läktaren pumpar ut den sista gulablend-fyllda luften i lungorna åt en icke-filmning..
Låst ämne

FH - avdammad: Allt är upplagt för denna säsongs otyg. Vi kommer hitta sätt att förlora matchen på.
Låst ämne

Vi får mycket gratis av SAIK idag, särskilt när 4:e kedjan är inne och pumpar. EA har skakat av sig dippen, OJ kör, Mieho tacklar.
Låst ämne

Modano: lika dålig analys som vanligt ditt lilla nättroll!
Låst ämne

Zäta75: Allt är upplagt för att vi vinner med ett skitmål. Inte mig emot.
Låst ämne

russkiy medved blyat: Gör han inte??? Han gör ju mål elr 👺🤬
Låst ämne

Bee: Ge allt för Ante i sista nu! Gå rakt på mål och skjut mycket. Passa inte runt flr mycket
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Vet inte om man ska överanalysera en intervju med en 20åring som flåsar värre än jag vet inte vad. Tror knappast det är läget för att få perfekta, utförliga svar.
Låst ämne

Bee: Haha ja han tappar ju orden varje intervju han gör
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: OJ kan så klart blivit ställd av frågan han är ung…

Men är det så som det lät så ser jag fram emot att tacka av dagens ledare!

Jag vill ha mer struktur än så!!!!
Låst ämne

Bee: nä men dags att strypa detta spöke från Norrlands djupa inavelskogar kanske?
Låst ämne

Zäta75: Olvier ska spel 2-3 linan näst år å Andersson ä makalöst bra att håll puck å gör dä farliga oväntade..
Vi ha poängvittring ikväll...
Dags att bryt trenden mot SAIK...
VÅG VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR 🙏🙏🙏
Låst ämne

OJ och EA sliter som djur nästan varje byte men spelar 4e kedja. :) Antes favoriter som inte levererar nånting överhuvudtaget behåller platsen. :)
Låst ämne

Läktarproffset: jag är så trött på killen, om inget ändrar sig till säsongens slut så kommer jag skrika mig hes på att frigöra pengar. Han syns inte i någon match och gör inget extra
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: alltså det kan ju lika gärna vara OJ som är lite nervös framför kameran
Låst ämne

roger_sundsvall: Fattar inte att man inte tar matchstraff på J Johnson
Låst ämne

JonteD: Hoppas vi fortsätter att spela som i slutet av 2a innan PP. Då finns vinstchansen.

Våga vinn Timrå ge allt! Dags att vinna och ta 3p efter 10 år mot Skellefteå
Låst ämne

Wikegård till OJ: Vilken roll har du i laget?
OJ: Eeeh… tar det tid jag får… tycker att jag spelar bra…. Hoppas att jag får spela mer nästa år.

Ja ni hör ju. Han vet inte rollen sin. Struktur i laget o spelet. Jomentjena
Låst ämne

Jj i saik, klubban i fejjan på EA
rövhål
Låst ämne

JonteD: Ser klart bättre ut sista 10 och äntligen aggressiva framför Skellefteås målvakt 💯💪
Låst ämne

Om man ändå fick höra Dahlén flåsa som johansson gör i den där intervjun.
Låst ämne

söder över: Håller med. Timråpubliken borde skrika mer som Skellefteå gör. Påverkar spelarna och domarna. Lama i Timrå
Låst ämne

SMÅLAND: Nu e ja i din klass fick just in en bucket=2liter god grogg va de e vet ja inte men e gott o billigt o rosa 🌅🏝️🏖️
Låst ämne

PP nu är bara ett tillfälle för våra såsigaste spelare att komma in och dra ner tempot.
Låst ämne

Greven: vi hadde en riktigt bra period innan pp.. förstördes av ett pp vi fick med oss. Inte ett skott på mål en .. Vi måste vara totalt sämst i pp känns det som....
Låst ämne

Timrågogogo: Oliver grymt bra ikväll! Fortsätt pumpa på offensivt Timrå!
Låst ämne

Riktiga kusinvrål nu på läktaren
Låst ämne

FY FAN SÅ USELT!!!
5 SKOTT PÅ MÅL MED 6 MIN PP!!!
Låt 4 lina spel PP
Låst ämne

« · 2620294 · »