Olle: Absolut, håller med om EA. Det som ligger honom lite i fatet är väl att han inte rosar marknaden när det gäller att vara effektiv. Det bränns rätt rejält där.
Bee: Ja, och det kan vara en av orsakerna att några ledsnat på coachningen. När samma gubbar får chans på chans på chans......med skralt resultat. Tro fan att dom ruttnar. Tycker en del spelare taggat upp en hel del trots allt men en sådan som Lundin måste stäppa upp. Fan så många indianare o felpass han levererar. Vidare så tycker jag man ser på inställningen på vissa spelare på hur dom sköter sina byten. Lägg märke till hur vissa glider till båset medan andra gör 100 knyck för att nästa kille skall kunna komma in snabbt. En som t ex Bojan ger alltid sina sista krafter på väg till båset. Mer sådant för det smittar av sig när några ger järnet hela tiden
Sputnik: OJ är en frisk fläkt och han gör något som våra superstjärnor inte gör, han SKJUTER. Han tvekar inte. Tycker EA har varit bra också, inte bara idag utan en längre tid. Tycker man kan prova honom högre upp, vi behöver spelare som alltid trampar och går på mål.
Olle: Nej jag hoppas verkligen också Jokinen kommer in med ett blankt papper och inte har sina favoriter. Spelare som Oliver Johansson måste belönas med mer speltid och roll högre upp när man visar framfötterna som han gör.
2-2 är klart taget inför sista. I normala fall hade jag vibbat klar poängchans med tanke på att motståndet ser lika noggranna ut som OINK, men tyvärr är vi lika sköra vi.
Antingen ägnade Timrå uppehållet åt att "utveckla spelet 2.0" och misslyckades kapitalt, eller så är det så här ett spelarmyteri ser ut. Total osynk. Och vad Jonte håller på med fattar jag inte. Större tillgång för motståndarna än offensivt vapen för oss.
Trendbrott sist med time-outen av Ante. Kan man få ett till med lite coachning i 3e? OJ ska inte spela en sekund mindre än Jonte nu.
russkiy medved blyat: Tror inte en extern coach låter Dahlén åka runt och mysa av sitt 4-årskontrakt. Inte Kapanen heller för den delen. Inte med dom pengarna Dahlén gör anspråk på.
Att crosschecken i länken nedan, rakt i den försvarslösa EAs nylle, gick konsekvensfri var sjukt anmärkningsvärt. Helt jävla livsfarligt. Och syskonen på läktaren pumpar ut den sista gulablend-fyllda luften i lungorna åt en icke-filmning..
Hahl Bundy 2.0: Vet inte om man ska överanalysera en intervju med en 20åring som flåsar värre än jag vet inte vad. Tror knappast det är läget för att få perfekta, utförliga svar.
Zäta75: Olvier ska spel 2-3 linan näst år å Andersson ä makalöst bra att håll puck å gör dä farliga oväntade.. Vi ha poängvittring ikväll... Dags att bryt trenden mot SAIK... VÅG VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR 🙏🙏🙏
Läktarproffset: jag är så trött på killen, om inget ändrar sig till säsongens slut så kommer jag skrika mig hes på att frigöra pengar. Han syns inte i någon match och gör inget extra
Greven: vi hadde en riktigt bra period innan pp.. förstördes av ett pp vi fick med oss. Inte ett skott på mål en .. Vi måste vara totalt sämst i pp känns det som....