Wedin och Hållander och OJ är spelartyper som kan avgöra matcher från ingenting.
Jag vill vara sparsam med beröm utöver fjärdelinan och Svensson som jag ser en så jävla viktig pjäs!
Att ha några spelare som inte blir ägda av fart eller tyngd varenda jävla duell är så fruktansvärt jävla viktigt!
Wedins lungor och Johanssons passion kryddad med Miehos vansinne ska ha lite kärlek ikväll men potentialen finns och behovet av utveckling av spelet är fortsatt totalt!
Skellefteå tränaren tycker att det var utvisningarna som dödar skellefteå... 😂 Va fan ..Timrås målchanser i pp kan ju räknas på handens ena fingrar. Vi hadde otroligt dåligt pp i
Ni snackar vi matchcoach i Skellet. Timeout vid 2-3 målet o ta målvakten vid över 3 minuter kvar. Jag tror att Skellefteå ville att vi skulle vinna. Dom kan väl inte missa öppet mål i flera minuter, tänkte dom.
Dubbeld: Men herregud så skönt! Och varför vänder vi? Vi spelar fysiskt på deras forwards. Det är receptet mot Skellet! Äntligen har de lärt sig! Nu är det inte slut än i och för sig...
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Spelarna har gått vidare o luftat allt.
Nu kör dom vidare.