Hur många i Saik har inte gjort något mål än? Alla dom kommer att göra minst ett var. Möller hänger en från läktaren och Pudas blir första back någonsin som gör hattrick från egen zon.
Inställd på dyngtorsk faktiskt. Känns som om det är upplagt för det.
Knylan: ja behövs ett helt OCR nr i antal försök innan vi tar en 3a mot dem men vi bröt ju FBK spöket härom sistens så hoppet finns... även om det är ett pyttelitet hopp bland oss ärrade, klentrogna forum dårar
Snart kommer alla lallande fånar med ordföranden i spetsen o börjar gorma: ”Man måste tro på laget! Man måste tro på laget! Ni är inga riktiga fans om ni inte stöder laget. Såna som ni är inga riktiga supportrar. JAG däremot stöttar i vårt o torrt!”
En match som man är lika sugen på att livetitta som sin egen blindtarmsoperation. Men så har man ju ett psyke som en instagram-influencer med.
Så mycket annat som florerar nu kring laget att man nästan glömmer att vi fortfarande har en säsong att ro i hamn. Få fokuset på hockey igen. Förvåna mig. Vinn!!
Rallarn: nä men två röda är fast nere i hörnet, då går tredje ner och checkar också. Man såg att det skulle bli mål innan Skellefteå tagit sig över egen blå. Pinsamt!
jå1: Timrå är sämst i Sverige just nu. Ante ryker nog tyvärr. Kanske de spelare som vill ha bort honom inte spelar på max för att få bort honom? Konspirationsteori...
Andersson: Så sjukt givet att vi förlorar ikväll med allting kring att man knappt har lust att kolla. Kanske är lika bra med torsk så plåstret med ante rivs av på en gång.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!