Timrå och Almtuna som vinnare. Satte ba en hunka då det känns lite osäkert hehe. Å jag som predikade för Sjöstedt för nån vecka sen att jag aldrig! lirar på försäsongsmatcher :-O
Ambroo: Det skulle väl vara detas fjärdelina som är lite läskig, då tänker jag främst på Möller och Holloway, som verkar vara vassa. Även Pikkarainen får väl ses som ett offensivt hot.
stoff: Du kallar oss för nördar och efterblivna, men du vill samtidigt ha våran hjälp! Klok man du är, du har just bränt ALLA brorar för min framtida hjälp, fyfan gå och lägg dig din griniga fan!
RubinCarter: sitter inte och nördarmig vid hs hela dagarna, har annat förmig sominte vissa andra..du vet säkert vad hagos åt till frukost idag du.. en del är fan retards
stoff: Helt Seriöst hur länge ska vi lägga upp allt på silverfat åt sig, du har frågat samma fråga på alla matcher du velat se den senaste tiden, GOOGLA, försök iaf scrolla!!!
"kan man följamatchen nån stans? stoff Kommentera 0 40 min sedan
vart följer man brynäsmatchen? stoff 2011-09-01 20:02
vart kan man följa matchen??? stoff 2011-08-31 20:21
vart kan man följa matchen? stoff 2011-08-25 19:08 "
erathoo: Låter som ett troligt scenario. Hoppas bara att Hagos har ansiktet kvar. Det vore inte bra för sammanhållningen i laget om hans ansikte är borta.
Berglund: Har ni sett att man kan se matchen på Timrås hemsida också? Kanske mindre tryck där, om folk inte vet om det. Så man slipper laggningar menar jag
Glöm det förresten. Det var ju en live-blogg för fan.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen