Eeh...nää...ni får ta 3 poängaren i nästa match istället.
Ikväll får ni ta m-a-x 1 pinne å vi får ta minst 2 alltså...ja hellst 3 för det ska bli ett sant nöje å få se sportjournalisterna i Västerbottens länstidningar få hybris då kliver upp på första platsen om än tillfälligt i Elitserien.
Å många fjuniga Skellefte AIK:are tro att SM-guldet är mer eller mindre redan i hamn för säsongen 08-09...
Nu tycker jag vi börjar tänka på matchen ikväll vi får hoppas spelarna i laget inte är lika ofokuserad som vi verkar vara på HS. Jag tror på en jämn match som vi vinner med uddamålet skulle vara skönt med en bortasegar
friskan: Beror på bygger man en rondell, kan man åka runt den då ändras inte färdriktningen och därmed vänder det inte, MEN! med tanke på rådande konjuktur och ränte läge kan det vara bra att vända, med tanke på det tilltagande hällsotillstånd hos merparten av de inblandade beslutsfattarna, som ska med hänsyn taga till logistik och infrastruktur i det dagliga sammhället, så är jag skepptiskt till en vändplan,,,,svårt detta
John K: Tyvärr blir super torsk, mot saik,,tänk själv vi är ju helkassa ingen center och värdelösa backar, målvakter som släpper in en och annan puck,,och räntorna är så j-la höga så bara dumt att lägga på sig mer utgifter genom att åka sååå långt
Om grabbarna lirar som mot Brynäs och Djurgården (under de bättre delarna av matcherna) så tror jag faktiskt på en efterlängtad bortaseger. Mitt tips 2-5.
"There was some small livestock farms that were out and pick a quarrel in the first period break, Fortunately, so did the guards and prevented them to go on lubricant:)"
På svenska:
Det var några små Djurgårdare som var ute och muckade gräl i första periodpaus, turligt nog så kom vakterna och hindrade dom att åka på smörj :)
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har